Det var heller ikke meningen at den skulle slettes, det skulle kun være gældende for undersiderne og ikke for forsiden, fordi på alle undersiderne ser det fint ud, men forsiden har 2 trailing slashes. Hvordan ville du mene det skulle skrives så?
og man så skriver www.freeskiing.dk, så vil den både tage den med som allerede er som standard, og samtidig putter du en slash på. så ovenstående skal skrive således:
Så vidt jeg kan se er det kun der problemet opstår. der kommer ikke nogen på når man fx bare skriver: freeskiing.dk som jo er det domæne du gerne vil have folk skal skrive.
Den skal jo netop ikke slettes hvis han gerne vil have en trailing slash på alle andre sider end forsiden. Problemet er at når du tilgår forsiden så vil $1 være tom og derfor vil den blive omskrevet til http://freeskiing.dk//. Du skal altså have tilføjet en speciel omskrivning der gælder forsiden, hvor den sidste slash ikke er med.
glemte lige at skrive at den faktisk kan erstatte det du allerede har stående i din htaccess, altså alt det du har skrevet i starten af tråden.
og den ved jeg virker eksakt som den skal. har selv lavet den og brugt den. Og andre har også brugt den som du kan se i den tråd jeg sagde du skulle tage et kig på. for det løser nemlig din problematik.