Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette et godt tilbud?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi har en webshop som kører 8 sprog i samme let tilgængelige administrationsmodul, og er sikre på at mange i andre brancher måtte være interesserede i af få samme funktionalitet og muligheder.

Der er i dag tale om en traditionel webshop med tøj, men den ville kunne håndtere alle typer produkter.

Hvis nogen derfor står og overvejer om de skulle skifte/udvide deres shop, så kunne det måske være en mulighed at få en kopi af vores database. Det eneste det kræver herefter er at få tilpasset indholdet, skiftet designet, og klargjort et skifte af betalingsløsning og DNS records.

Der er tale om et Open Source system, og til omprogrammeringen har vi en rigtig god samarbejdspartner som vil kunne hjælpe.

Vi skal ikke konkurrere med de store omkring udbud af webshops, men ovenstående mulighed er en måde ikke at blive bundet til en fast høj månedlig ydelse for en standardshop.

Er du interesseret i at høre nærmere, så send mig en PM. Pris og betingelser finder vi ud af efterfølgende, da det lige gælder om at høre, om det overhovedet er et tilbud nogen ville sige ja til.

Det kan også være at ideen er tåbedum og jeg glemmer en masse detaljer, men så finder jeg sikkert ud af det :-)

God dag til alle.

Mange hilsner, Carsten

Børnetøj og udklædningstøj - http://dk.rosaogridderen.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)