Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om SushiButik.dk?

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes jeres topmenu trækker helhedsindtrykket virkelig meget ned. 

I burde i det mindste lave en gradient overgang, som jeres "gå til kassen"-knap.

Søgefelt-boksen ville jeg flytte fra venstre side af forsiden. - Den stjæler fokus


Så ville jeg lave nogle video'er, især med jeres kits :-)  Gerne lidt uhøjtidelige. 
  

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:

super med en update, men er lidt nysgerrig med hensyn til hvilket CMS i så bruger er det stadig Magento eller hvad har i valgt ?

http://www.scannet.dk/dk/produkter/mailweb/webhotel/artikler/webhotelmedcms/

Hej Jack

Tak for din feedback.

Vi bruger en standard Scannet2 webshop, med avanceret design, så vi selv kan rette i vores design.

Selvom jeg kendte Magento godt og der var mange muligheder, så har jeg valgt Scannet2 fordi det havde det jeg skulle bruge og en simpel brugerflade, hvor jeg med et enkelt tryk kan ekspederer en ordre og trække penge på DIBS.

Med et fuldtids job ved siden af denne hobby, så kræver det at tingene er simple, dog uden at det behøver at være kedeligt:-)

Det sidste halve år har jeg haft et lagerhotel i Sverige, som har fungeret perfekt, men da jeg kan få gratis levering fra én af mine store leverandører i Flensborg 1 gang om ugen og at prisen på porto og pick and pack er god, så besluttede jeg at flytte hele mit lager til Flensborg.

Efter en indkøringsperiode, så får lagerhotellet adgang til selv at gå ind i webshoppen og ekspeder ordre, udskrive dem og sende dem afsted.

I weekenden bestiller jeg de varer der popper op med en alarm, i forhold til mit mindste lager antal og det kan Scannet2.

I fremtiden ser jeg at denne del også er automatiseret, så der automatisk går en mail afsted til min leverandør mandag morgen og varerne bliver leveret den efterfølgende torsdag.

Dbh

Kim

www..sushibutik.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Becker | BBmassage.dk:
Søgefelt-boksen ville jeg flytte fra venstre side af forsiden. - Den stjæler fokus

Det har du nok ret i, tak for din feedbac.

Jacob Becker | BBmassage.dk:
Så ville jeg lave nogle video'er, især med jeres kits :-)  Gerne lidt uhøjtidelige. 

Det er på listen over ting.

Tak for din feedback.

Dbh

Kim

Sushibutik.dk

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)