Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om SushiButik.dk?

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Vi er to iværksættere (Christian og Kim) og vi har netop startet www.sushibutik.dk.

I webshoppen har vi samlet de ting der skal bruges til hjemmelavet Sushi.

Vi fik ideen efter at vi var inde i én af de større Sushi kæder (vi kan ikke sige mere, uden at kommer til at "stikke" os), for at ville købe ting til hjemmelavet Sushi.

Det blev til et par stykker Sushi plastik-tingester til at lave Sushi ruller med og én til at lave Nigri med.

Vi blev noget overrasket over prisen på 187 DKK, for disse to plastik værktøjer og tænkte at det kunne ikke passe, at det skulle være så dyrt. Da vi så priserne på deres mad tilbehør, til hjemmelavet Sushi, tænkte vi at dette må kunne gøres billigere.

Derfor gik vi i gang med at undersøge markedet og har fundet nogle super leverandører, der kan leverer Sushi både madtilbehør og Sushi kit til en helt anden pris.

Så nu kan vi tilbyde hele den Sushi spisende del af befolkningen et Lav Selv Sushi sortiment, der ligger imellem 10 og 30 % under, hvad det koster at købe det i de store supermarkedskæder.

Portoprisen er kun 39 kr. og vi har dag til dag levering.

Vi kunne godt tænke os at få jeres feedback på vores nye webshop og jeres mening om vores koncept.

Hvad synes I, hvad er skidt og hvad er godt?

Dem der kommer med feedback (både positivt og negativt) belønner vi med en rabatkode på 10%, som I får tilsendt som en PM efter at I har givet os feedback. Dette gælder hele juni måned.

De bedste hilsner

Kim Rasmussen

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du.

Flot og indbydende hjemmeside..

men jeg kan ikke komme ind på "sushi start kit" og det er vel lidt essentielt at kunne det?

Mvh Tobias.

 

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv jeres efternavne på i 'Om os'. 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide, men tror jeres fokus er helt forkert !

istedet for at fokuserer på i vil være billigere, er jeg sikker på
i vil få meget mere ud af at specialicerer jer, der er mange ting som
supermarkerne ikke har og aldrig får :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

Good point, det er gjort.

Lagde også begge vores e-mail op, så det er nemt at komme i kontakt med os.

Dbh

Kim

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack

Tak for din feedback.

Vi kommer også til at specialisere os og tilbyde et bredere sortiment indenfor kort tid.
Da vi har nogle gode indkøbsaftaler allerede, kan vi også have en konkurrencedygtig pris.

Dbh

Kim

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver Jack enig i, at det ville være en god ide at fokusere på special varer. Men samtidigt er det også en rigtig godt ide, at gå efter at være de billigste, da der er mange mennesker som synes Sushi er alt for dyrt.

Ha' en god aften.

Hilsen Jon

www.guidesogtips.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet er ikke exceptionelt flot, men jeg synes det er simpelt og virker. Det kan dog undre mig I kører med en sort og rød farve i logoet og så en blå farve i menuerne. Jeg synes I skal få lavet et nyt logo og få genbrugt den blå farve i det, ellers få den røde farve fra det eksisterende logo til at fremgå flere steder i designet.

I burde desuden have flere teasere på forsiden, men specielt gode tilbud (Spar 20% på gode sushi ris etc.).

Desuden er hastigheden ikke for god. Jeg tror det tager mig 3-4 sekunder at tilgå en underside/produkt, hvilket ville irritere mig utroligt som kunde.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Kanon idé med med en sushi-tilbehør-webshop :o)

Jeg har kun nogle småting, som jeg lige er faldet over.

Jeg kan se, at jeres adresse er i Malmø. Siden er jo lavet fint på dansk, I skal bare lige rette billedteksten på jeres navn/logo fra Kundbutik til Kundebutik (eller noget andet, for Kundebutik er et lidt underligt ord) ;o)

Under opskrifter: Sæt opskriften på kogning af sushi-ris øverst ... det er trods alt hovedingrediensen i sushi, og der er stadig nogen som tror, at man bare koger risene i vand og så er det dét :o)

Og så: Mange flere opskrifter på. Bl.a. hvordan rejerne koges og holdes "vandrette" så de ikke buer under kogningen.

"Log in"... enten skal der stå Login eller Log ind.

Jeg er lidt ambivalent omkring jeres sætning "Held og lykke med din bestilling". Det lyder som om, at man skal være lidt af en heldig een, hvis bestillingen går glat igennem LOOOL. I kan evt. bare skrive "Vi glæder os til at modtage din bestilling".

Det var vist det hele fra mig,

Susan :o)

 

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)