Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

computerbutik?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe gerne ville være selvstændig. Og da min bedre halvdel har enormt meget viden og interesse indenfor it og jeg selv kunne det måske være muligt. Vi skulle have en fysisk butik og online shop. Med alt i computerdele. Problemet er jo bare at der findes SÅ mange computerbutikker og især onlineshops. Så jeg havde tænkt på at vi kunne køre rundt til folk og reparere deres computer hvis den bryder ned.? Det er en svær branche...

Kom frisk med ideer, tak !

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 04:24

tror desværre ikke der er en DYT at hente her. Du kan have så meget viden og vil være så hjælpsom, men har selv fremlagt en lignende idé herinde før, og folk er som oftest mere vilde med et tilbud fra Aldi eller Fona og tror lykken er 2 terabytes.

Men hvordan fortæller man kødelige danskere at man kan gøre det langt bedre end dem med postkasse reklamer?

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 07:48

Du kan evt. kontakte mig på CoverFred@hotmai.com.

Så kunne du få noget rådgivning.

Jeg ejer selv et firma, CoverFred.com som er en nyopstartet hjemmeside ikke helt færdig men prøv at tage et kig.

CoverFred

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 08:55

Hej,

Jeg arbejder selv indenfor it support til private her i Århus området. - kan ikke sige andet end behovet er der.

Men der er rigtig stor forskel på virksomhederne i denne branche. Der er desværre nogle brodne kår, som gør livet lidt mere vanskelig for os andre. Men er du den rette person kan du komme langt - taler af erfaring.

Ærlig og troværdig support er vejen frem. Altid.

Held og lykke med dit projekt! 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)