Jeg har tænkt på at jeg skal prøve at lave noget artikelmarkedsføring for at skaffe nogle indgående links til min hjemmeside, men hvilke danske artikeldatabaser kan anbefales, og hvilke bruger i?
Mange af dem jeg er stødt på indtil videre er ikke indexeret af Google, er evigheder om at godkende artikler osv.
Jeg er igang med en artikeldatabase, som vil være komplet anderledes i forhold til de nuværende. Her kan du ikke skrive artikler for at få indgående links, men du kan skrive artikler for at dele din viden, og dele noget du gerne vil fortælle, og forklarer.
Du kan i artiklen linke på søgeord til noget relevant (evt. egen hjemmeside - hvis - denne er relevant).
Det her bliver en af de absolut mest seriøse artikeldatabaser i Danmark - dette kan jeg garantere. Er du interesseret så vil jeg gerne skrive en PB når databasen er udviklet færdig?
Her kan du ikke skrive artikler for at få indgående links, men du kan skrive artikler for at dele din viden, og dele noget du gerne vil fortælle, og forklarer.
Du kan i artiklen linke på søgeord til noget relevant (evt. egen hjemmeside - hvis - denne er relevant).
Man kan ikke skrive for at få indgående links, men man må godt linke til sin hjemmeside?
Her kan du ikke skrive artikler for at få indgående links, men du kan skrive artikler for at dele din viden, og dele noget du gerne vil fortælle, og forklarer.
Man kan ikke skrive for at få indgående links, men man må godt linke til sin hjemmeside?
Det jeg mener er;
Du skal ikke skrive en artikel på min artikeldatabase kun for at få et link. Det jeg mente var at du skal ikke skrive for kun at få et indgående link.
Artiklerne skal give mening, indholdet skal være sigende og fyldestgørende for hvad læseren vil høre.
Prøv evt. denne nye artikeldatabase. Den er godt nok ny, men det er forsøget værd :)
Nu ér siden jo din egen. Så er det vel bedre at skrive, at du har tænkt dig at gøre meget ud af siden, end at "det er forsøget værd". Undskyld hvis jeg bitcher lidt, men det er vel meningen at du som ejer af siden, skal sige: Det her er en kanon side, jeg har tænkt mig at gøre det, og det, og det, og det for at du netop som artikelskriver/forfatter føler at MIN side er værd at tilføje artikler til!
Bare noget jeg personligt ville tænke over hvis jeg skulle markedsføre min artikeldatabase :)
Prøv evt. denne nye artikeldatabase. Den er godt nok ny, men det er forsøget værd :)
Nu ér siden jo din egen. Så er det vel bedre at skrive, at du har tænkt dig at gøre meget ud af siden, end at "det er forsøget værd". Undskyld hvis jeg bitcher lidt, men det er vel meningen at du som ejer af siden, skal sige: Det her er en kanon side, jeg har tænkt mig at gøre det, og det, og det, og det for at du netop som artikelskriver/forfatter føler at MIN side er værd at tilføje artikler til!
Bare noget jeg personligt ville tænke over hvis jeg skulle markedsføre min artikeldatabase :)
Med Venlig Hilsen Morten
Inden du bitcher for meget, kan jeg fortælle at det IKKE er min :) At jeg har haft en finger med i spillet er en anden sag, men det er ikke min.
Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk