Jeg ved ikke helt om dette er den rigtige kategori, men jeg prøver alligevel! Jeg har sendt mit første nyhedsbrev ud i Outlook 2003, og gjort den fantastisk dumme fejl at jeg sendte til alle i min kundeliste, med det resultat at alle der modtog nyhedsbrevet, kunne se hvem der også ellers modtog - med adresser og det hele ![]() Lidt øvagtig Monica |
Nyhedsbrev på Outlook
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
I bunden af det nye vindue finder du BCC og kan blot indsætte mailadresserne der. Jeg vil dog anbefale dig at benytte en service til at udsende nyhedsbreve, som f.eks. http://www.ebrev.info/ tilbyder. Det koster ikke ret meget, til gengæld slipper du for bøvlet med at huske at sætte modtagerne ind korrekt og folk kan selv til/afmelde sig. Derudover kan du køre statistik på dine mails og dermed se hvor mange der klikker på dine links fra mailen. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Anders har givet dig en vejledning til hvordan du gør BCC-feltet synligt, men skulle du alligevel overveje at bruge et decideret nyhedsbrevssystem, der ikke er helt gratis (med mindre du kan leve med et par reklamer i dine e-mails :)), så vil jeg gerne give dig 5000 B-frimærker på eBrev kvit og frit, som et lille plaster på såret. :) |
Hej Anders, Tusind tak for det! Det var jo sådan set nemt nok, når det kom til stykket! Ærgeligt jeg ikke havde fundet ud af det noget før ![]() Bedste hilsener Monica |
Hej David, Det er måske dig der står får ebrev.dk ? Hvad går det med de 5000 b-frimærker ud på? Har godtnok ikke tjekket siden endnu, det kunne være at jeg lige skulle gøre det... Tak anyways! Bedste hilsener Monica |
De 5000 b-frimærker betyder kort fortalt at han tilbyder dig udsendelse af 5000 nyhedsbreve. (altså, x antal breve til y antal modtagere, indtil de 5000 frimærker er brugt.) |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)