Nu ved jeg ikke om det kun er hos mig din side driller, men når jeg lander på din side ser den sådan her ud.. Og jeg må indrømme, jeg ville forlade siden med det sammen, hvis jeg tilfældigt kom forbi .. Har i andre samme problem?? |
Hej Richard.
Du er tæt på usynlig på Google - både i de organiske søgeresultater og de betalte (AdWords).
Hvis du har 3-400 unikke besøgende pr. uge, så må du have en del loyale kunder allerede :o)
Hvis man tager dine primære varegrupper (fra din venstremenu) og søger på Google, så ligger dine konkurrenter generelt solidt over dig (også norske, engelske osv..). Det burde lidt basal søgemaskineoptimering kunne lave om på.
Samtidig med indsatsen for søgemaskineoptimering så skulle du måske kaste dig over AdWords annoncering. Med dette 650 kroners starttilbud fra Google, så skulle du kunne hive en del besøgende og sikkert også en ordre eller to hjem. De 650 kroner burde række til mindst et par hundrede klik fra besøgende, som fx. er på jagt efter "Kreatin".
Hvis AdWords annoncering er helt sort for dig, så skal jeg nok give dig en hjælpende hånd.
Jeg har dog også en mistanke om at der ting på dit website, som modarbejder, at dine besøgende rent faktisk ender med at købe.
Har du fx. tjekket i Analytics, hvor mange der falder fra EFTER de har lagt første vare i kurven og FØR de afslutter ordren?
De mørkerøde (og svagt synlige) beløb i indkøbskurven og de elendigt fritskårne betalingstype-ikoner skræmmer mig en smule. Men du kender naturligvis din konverteringsrate bedre end mig :o)
Mvh Troels.