Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler trafik - Hvordan?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke om det kun er hos mig din side driller, men når jeg lander på din side ser den sådan her ud..

Og jeg må indrømme, jeg ville forlade siden med det sammen, hvis jeg tilfældigt kom forbi ..

Har i andre samme problem??

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:08

Hej Richard.

Du er tæt på usynlig på Google - både i de organiske søgeresultater og de betalte (AdWords).

Hvis du har 3-400 unikke besøgende pr. uge, så må du have en del loyale kunder allerede :o)

Hvis man tager dine primære varegrupper (fra din venstremenu) og søger på Google, så ligger dine konkurrenter generelt solidt over dig (også norske, engelske osv..). Det burde lidt basal søgemaskineoptimering kunne lave om på.

Samtidig med indsatsen for søgemaskineoptimering så skulle du måske kaste dig over AdWords annoncering. Med dette 650 kroners starttilbud fra Google, så skulle du kunne hive en del besøgende og sikkert også en ordre eller to hjem. De 650 kroner burde række til mindst et par hundrede klik fra besøgende, som fx. er på jagt efter "Kreatin".

Hvis AdWords annoncering er helt sort for dig, så skal jeg nok give dig en hjælpende hånd.

Jeg har dog også en mistanke om at der ting på dit website, som modarbejder, at dine besøgende rent faktisk ender med at købe.

Har du fx. tjekket i Analytics, hvor mange der falder fra EFTER de har lagt første vare i kurven og FØR de afslutter ordren?

De mørkerøde (og svagt synlige) beløb i indkøbskurven og de elendigt fritskårne betalingstype-ikoner skræmmer mig en smule. Men du kender naturligvis din konverteringsrate bedre end mig :o)

Mvh Troels.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:20

Hej..

Du har sådan ret mange no go's på dit site, - i forb. med konverteringsoptimering.. Men nu er det ikke det du spørger efter, så det vil jeg ikke komme så meget ind på. Bortset fra, at jeg synes du skal få rettet dine priser så de viser prisen incl moms overalt på shoppen.. Jeg fik lagt en vare i kurven som kostede 200-og-et-eller-andet i shoppen, ved chekout lå prisen incl moms og fragt tæt på 500, - og der vil jeg helt sikkert hoppe af allerede som kunde i frygt for hvad der ellers vil kunne komme af gebyrer længere henne i betalingsprocessen.. mIt besøg i din shop endte faktisk med at jeg kom i tvivl om, du henvender dig til B2B kunder eller om det rent faktisk er til B2C kundet, - et besøg på din "Om" side kan ikke af- eller bekræfte min tvivl.. Men jeg tror du henvender dig til B2C - gør du ikke?

Men ellers - trafik til siden... søgemaskineoptimering, søgemaskineoptiemring og så lige mere søgemaskineoptimering.. Nu fremgår det heller ikke hvor gammel din side er? Er den fhv. ny så skal du jo også regne med at der går et stykke tid, inden du finder dit leje i de organiske resulatater, og så skal du måske nok overveje at bruge noget adwords, og når Troels tilbyder sin hjælp i den forbindelse, syne sjeg bestemt du skal takke ja, hvis du ikke er helt klar over hvordan det fungere...'

Menjeg må også tilstå jeg synes du skal kigge lidt på din shop inden du markedsfører dig yderligere... bla. call-to-action knapper... Rød er = med fare / et "stop-signal" - og det er det modsatte du vil have dem til. går jeg udfra.. altså at putte i kurven.. Og så det med momsen...!

vh/ Ulrik

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:25

Ulrik - mensbasic.dk:

Hej..

Du har sådan ret mange no go's på dit site, - i forb. med konverteringsoptimering.. Men nu er det ikke det du spørger efter, så det vil jeg ikke komme så meget ind på. Bortset fra, at jeg synes du skal få rettet dine priser så de viser prisen incl moms overalt på shoppen.. Jeg fik lagt en vare i kurven som kostede 200-og-et-eller-andet i shoppen, ved chekout lå prisen incl moms og fragt tæt på 500, - og der vil jeg helt sikkert hoppe af allerede som kunde i frygt for hvad der ellers vil kunne komme af gebyrer længere henne i betalingsprocessen.. mIt besøg i din shop endte faktisk med at jeg kom i tvivl om, du henvender dig til B2B kunder eller om det rent faktisk er til B2C kundet, - et besøg på din "Om" side kan ikke af- eller bekræfte min tvivl.. Men jeg tror du henvender dig til B2C - gør du ikke?

Men ellers - trafik til siden... søgemaskineoptimering, søgemaskineoptiemring og så lige mere søgemaskineoptimering.. Nu fremgår det heller ikke hvor gammel din side er? Er den fhv. ny så skal du jo også regne med at der går et stykke tid, inden du finder dit leje i de organiske resulatater, og så skal du måske nok overveje at bruge noget adwords, og når Troels tilbyder sin hjælp i den forbindelse, syne sjeg bestemt du skal takke ja, hvis du ikke er helt klar over hvordan det fungere...'

Menjeg må også tilstå jeg synes du skal kigge lidt på din shop inden du markedsfører dig yderligere... bla. call-to-action knapper... Rød er = med fare / et "stop-signal" - og det er det modsatte du vil have dem til. går jeg udfra.. altså at putte i kurven.. Og så det med momsen...!

vh/ Ulrik

Hej Ulrik

Det med moms forstår jeg ikke du siger?

Alle priser er inkl. moms og der bliver ingenting "added" efter?? Du har måske set : DETTE MANGLER DU AT KØBE FØR DU FÅR FRI FRAGT - og ikke det fulde beløb?  - Men det er en rettelse jeg skal have programmøren til.

Så derfor stiller jeg stort spørgsmåls tegn til at du spørger om jeg henvender mig til b2b eller b2c?

Men jeg må jo se om jeg kan få lavet mine knapper om, så de bliver anderledes

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Easy Match ApS Skrevet kl. 12:30

Syntes det ret oplagt at få trykt nogle flyers, evt med en bonuskode på.. og så det sku bare på gaden og dele dem ud, ligge dem i solcentre osv..

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:37

Klaus:

Syntes det ret oplagt at få trykt nogle flyers, evt med en bonuskode på.. og så det sku bare på gaden og dele dem ud, ligge dem i solcentre osv..

Allerede gjort - og det har da også sat et mindre aftryk. - er stadig i fuld gang :)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 12:40

Nu er jeg ikke i den direkte målgruppe, eftersom jeg ikke styrketræner lige for tiden.. MEN:

Der er masser af webshops som sælger proteintilskud og kosttilskud. Hvad pokker gør din webshop unik? Hvorfor skulle jeg handle hos dig, og ikke de 20 andre webshops som sikkert sælger produkterne til samme pris?

Uden at have testet webshoppen i mere end 15 sekunder, synes jeg den virker glimrende. Den som den skal, selvom der selvfølgelig er en række ting der kunne gøres ved den.. Men når det er sagt, så har jeg ikke lyst til at købe noget. Den er upersonlig, ikke-unik og jeg synes produkterne er meget dyre.

Men så igen: Jeg er ikke i den direkte målgruppe.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Easy Match ApS Skrevet kl. 12:43

Og få nu lavet en signatur i din profil, det gør det lettere for folk at komme til din hjemmeside når du deltager i debatter.

En anden ide er selvfølgelig du indgår nogle samarbejder med fitnesscentre.. Du laver plakater og flyers til et center med en bonuskode, de får en % del af salget.. du får en masse relevante kunder.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:44

Martin Jensen:

Nu ved jeg ikke om det kun er hos mig din side driller, men når jeg lander på din side ser den sådan her ud..

Og jeg må indrømme, jeg ville forlade siden med det sammen, hvis jeg tilfældigt kom forbi ..

Har i andre samme problem??

Hej!

jeg har set problemet og har spurgt folk om de kunne fixe det - åbenbart er det en af IE browserne der ikke kan se mit template? Hvorfor ved jeg ikke, hvis en programmør der kan fixe det eller tror han kan løse det - jamen så giv endelig lyd! Flere har sagt det!  :(

Fra Haderslev
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Netprofilering Skrevet kl. 12:52

Jeg har været inde og kigge på din facebookside. Den kan du bruge meget mere effektivt. Så vidt jeg kan se bruger du mest siden til at vise dien produkter. Det er superfint, hvis dine kunder kender produkterne. Men hvad med at lave din side mere serviceorienteret. Dels kan du starte med at lave en unik velkomstside, der fortæller dine kunder om hvem du er, hvad siden tilbyder, og hvorfor de skal "synes godt om" din side.

Derudover kan du lave små "gaver" til dine fans i form at oplysninger de kan bruge til noget: "Er du træt af de overflødige kilo? Læs om hvordan du kan bruge proteinbarer i din kamp mod kiloene" - og så lægger du et relevant link til en god artikel - som du selvfølgelig selv skriver og lægger på en blog, du bruger til linkbuilding, så du kan komme højere op på google. Glem adwords - langt de fleste klikker alligevel ikke på dem. Det der betyder noget er de organiske søgninger.

Du er velkommen til at kontakte mig. Vil gerne hjælpe dig Big Smile

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)