Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synes godt om på virksomheds side FaceBook

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan man på nogen måde aktivere "synes godt om" fra vores virksomheds side, fx. at vi godt kan li' en af vores leverandører eller findes den mulighed kun for private sider?

Facebooks "hjælp funktion" siger følgende: "Giv personer flere muligheder for at få kontakt med dig ved at vise dem dine synes godt om-tilkendegivelser og interesser. Det kan du gøre ved at vælge Brug Facebook på vegne af din side under Konto og så tilkendegive, at du synes godt om andre sider, som relaterer sig til din side."

Men vi kan ikke finde den muligheden, nogen som har bedre "briller" end vi har...?

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 15:07

Højre side næsten øverst. Det er samme sted man skifter "tilbage".

Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:42

Hej Thomas

Tak for svar, men vi har ikke den mulighed som du viser, vi har kun øverst "administratorer", siden følger så "notifikationer", "promover med en annonce" og "vis indblik"....

Så hvad gøre...?Sad

(Vi har passeret 25 "fans", så vi har fået navn på vores side), hvis det nu er så at man først får adgang til tjensten da

vh

Krydda

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:01

Thomas Bigum:

Højre side næsten øverst. Det er samme sted man skifter "tilbage".

Hmmmm, kan man få en forklaring på hvad det skulle være godt for ?

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 15:58

Krydda:

Tak for svar, men vi har ikke den mulighed som du viser, vi har kun øverst "administratorer", siden følger så "notifikationer", "promover med en annonce" og "vis indblik"....

Wierd?.. må jeg få se et link til facebooksiden?

Kim Boldig:

Hmmmm, kan man få en forklaring på hvad det skulle være godt for ?

Hvis man som virksomhed ønsker at bidrage i debatter andre steder på Facebook, så kan man gøre det i virksomhedens navn.

Hvis din facebookside hedder Bolding Håndbolde, så kan du besøge min facebookside og stille et spørgsmål som Bolding Håndbolde... --> i stedet for som privatpersonen Kim.

Det er handy, hvis din private profil har et billede af dig i bar overkrop og læbestift fra Skive festivallen. Du kan nemlig med denne funktion farte rundt i Facebookuniverset som Bolding Håndbolde med firmaets eget logo osv.. uden nogen overhovedet kan se at det er Kim der står bag.

Som virksomhedsejer kan der måske være ringe grund til at skifte her, men hvis du ansætter Sofie på 24 til at håndtere dine sociale medier, så vil både Sofie og du som hendes chef være taknemmelig for at funktionen findes - så hun kan skrive på vegne af Bolding Håndbolde - men samtidig have sig et privatliv på Facebook.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 18:31

Hej Thomas

Tak for svar.

Ahhhh, interessant og ganske smart, men som altid, lige et enkelt spørgsmål mere :) vælger man dette permanent eller fra gang til gang ?

Best regards

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 20:37
Kim Boldig:

Ahhhh, interessant og ganske smart, men som altid, lige et enkelt spørgsmål mere :) vælger man dette permanent eller fra gang til gang ?

Omend jeg ikke er Thomas: Du vælger til og fra som du lyster. Samme link bliver ændret til "brug siden som Kim" - der skifter du bare tilbage igen.
Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 21:26

Søren Sjøgren:

Omend jeg ikke er Thomas: Du vælger til og fra som du lyster. Samme link bliver ændret til "brug siden som Kim" - der skifter du bare tilbage igen.

Tak for hjælpen Søren,

Ja det giver sig selv. Du vil opdage at du ikke længere har dit "private Kim-univers" ved hånden. Forsiden har intet fra Kims venner, men kun ting fra andre facebooksider, som Bolding Håndbolde har trykket synes godt om til. (for at anerkende, eller for at deltage i debatter)

Bare se at komme i gang, så vil du lynhurtigt kunne se meningen med det, og få lysten til at skifte tilbage.

Det eneste du ikke bør gøre er at farte ud på andre sider for at score trafik og nye fans. Det hedder spam med et andet godt ord :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 21:34

Hej Søren og Thomas

Jeg siger mange tak for forklaringen, det lyder jo kanon brugbart, det skal jeg lige have leget lidt med, super med en god forklaring

Best regards

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:31

Hej Thomas,

Tak for info. den funktionalitet vil blive meget brugt tror jeg den giver jo virksomheden den direkte kontaktflade til venner og andrer !

Eks.vis er der pt en række tråde hvor man bytter likes så det vil betyde, at når funktionen er slået til vil det være på virksomhedssiden der klikkes et like !

Det vil fjerne nogle misforståelser hvor der nu og da er klikket på personprofilen og det er jo virksomhedes siden der har behovet vil jeg mene !

Tak for input !
mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)