Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stiftelse af ApS

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Lykke Skov:

Hej Søren,

Tak for info

Jo jeg skal have en revisor ingen tvivl om det, har du nogle du kan anbefale, gerne en med de første par timers gratis, men det er ikke det afgørende, han skal jo også være dygtig, og til en rimelig penge efterfølgende.

Hvis der sidder nogle revisorer der ude, som kan opfylde ovenstående profil, så kan i lige give besked, gerne på en PM

Venlig hilsen

Klaus

Hej

Du kunne måske prøve at lægge opgaven på Amino Freelancer.

Så vil du formentlig indenfor relativ kort tid få nogle interessante tilbud ligesom du får mulighed for en sammenligning af de forskellige tilbud.

Tonny

Tilmeldt 5. Feb 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:45

Hej, hvis ikke ens bank tilbyder den service at kunne godkende via webreg kan man så ikke oprette selskabet online?

Jeg har konto udtog fra banken på, at pengene er indestående på kontoen

Mvh

Jacob

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 18:05

Kontakt Jesper fra Talkontoret.dk

Han kan, udover at rådgive dig om alt, også stifte dit ApS - Endda til den bedste pris jeg endnu er stødt på!

Han stiftede vores ApS og ordner alt vores regnskab. Vi er meget tilfredse med ham.

Tilmeldt 5. Feb 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:34

Hej, tak for tippet, men det kan ikke være billigere end at gøre det selv. Jeg har alt klar og har kun behov for at få banken til at bekræfte kapitalen og da de ikke kan det, er jeg interesseret i at forstå, hvordan jeg så får det gjort, når jeg ikke er interesseret i at betale for det.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)