Prøvede at få hjælp den anden aften, men det var nok for sent.. så prøver igen..
Jeg har startet mit eget mandskabsudlejningsfirma, vikarbureau og multi service virksomhed... skal jeg frygte virksomheder som balticworkforce.. jeg kan jo på ingen måder konkurrere med deres priser 125 eks moms har jeg en kunde der fortalte mig...og ønsker det heller ikke..
Det kan på ingen måde lade sig gøre. Alle mine folk er uddannet i danmark med svendebrev og flere har mange års erfaring, og nogle har få.. men ja lige meget hvordan vi vender og drejer det, er der ingen der vil gå af mine danske håndværkere til 125 kr eks moms i timen...
Noget jeg skal være særlig opmærksom på i et vikarbureau/mandskabudlejning??
Tag evt. et kig på min hjemmeside www.danskmultihaveservice.dk
Jeg har været i håndværker brancen i et godt stykke tid. Og hvis du tænker på at det er fordi de andre bureauer ansætter fremmed arbejdere, så har de et seriøst problem.
Jeg har kommet ud til mange fejl og mangler på arbejde, pga. det er lavet af en discount fremmed arbejder. De eneste der kan lave et flot stykke arbejde er som du skal udlejer danske arbejdere.
Der er ikke meget man kan gøre, desværre.
Hilsen
Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
De polske håndværkere der gennem et stykke tid har været i gang med at sætte et hus her i nabolaget i stand gør ellers et rigtig flot stykke arbejde.
De arbejder til gengæld noget mere end de danske håndværkere, rydder pænt op efter sig selv og overholder aftaler om tidspunkter - Det kunne mange danske håndværkere lære noget af!
Så set fra min helt personlige vinkel, så virker nogle af de danske håndværkere som nogle forkælede unger der piver over at have fået konkurrence..
Jeg vil kun have håndværkere med dansk svendebrev i mit firma. Jeg er helt enig i din holdning, ved bare ikke om det er alle virksomheder der ser sådan på det. Mit firma skal naturligvis leve af mandskabsudlejning, og håndværkeropgaver hos private, men det ville da også være dejligt hvis en af mine entreprenørkunder sagde vi vil gerne ansatte martin på fuld tid, så ville det da være en super ting. Jeg vil meget gerne hjælpe arbejdsløse håndværkere med at blve fastansat hos nogle af mine store kunder.
Tusind tak for dit indlæg også. Ja jeg har også set en masse fint arbejde fra polske tømrer, men for mit vedkommende handler det bare om at få de dygtige håndværkere der går arbejdsløse rundt i DK ud og arbejde.
Synes nu det er hårde ord du skriver om de danske håndværkere, men det skal jeg ikke gøre mig klog på.
De danske håndværkere jeg kender piver ikke, men er frustreret over at de andre kommer og arbejder for 120 eks moms de har ikke hus og familie i DK der skal forsørges, og det er jo der det ikke hænger sammen..
Satser kraftigt på at dette bliver en kæmpe succes :)
De danske håndværkere jeg kender piver ikke, men er frustreret over at de andre kommer og arbejder for 120 eks moms de har ikke hus og familie i DK der skal forsørges, og det er jo der det ikke hænger sammen..
Jeg tror at Anders har meget ret i det han skriver. Indenfor IT-branchen har det været kendt de sidste 5-10 år at Indien, Filippinerne, Rumænien osv. ville overtage. Jeg tror at håndværkerbranchen har troet at de kunne være nogenlunde fremtidssikre, fordi man ikke kan outsource noget, der sker rent fysisk i Danmark. Men nu har det vist sig at altså er tilfældet, og så må man jo se realiteterne i øjnene, og i stedet vinde på overlegen service, større fleksibilitet, mere kundekontakt, og 100vis af andre små tricks, som især IT-branchen bruger dagligt for at få flere og samtidig holde på deres eksisterende kunder.
Dansk Multi Have Service:
Satser kraftigt på at dette bliver en kæmpe succes :)
Man skal altid tro på dit projekt, og det er dejligt at høre, at du gør det :) Jeg tror at hvis du tager imod en masse velmenende råd herinde på Amino, så vil du opdage, at du bliver meget mere skarp på dit projekt, og højst sandsynligt får større succes :)