Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Polske håndværkere og håndværkere fra baltikum...?? Hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Prøvede at få hjælp den anden aften, men det var nok for sent.. så prøver igen.. 

Jeg har startet mit eget mandskabsudlejningsfirma, vikarbureau og multi service virksomhed... skal jeg frygte virksomheder som balticworkforce.. jeg kan jo på ingen måder konkurrere med deres priser 125 eks moms har jeg en kunde der fortalte mig...

Det kan på ingen måde lade sig gøre. Alle mine folk er uddannet i danmark med svendebrev og flere har mange års erfaring, og nogle har få.. men ja lige meget hvordan vi vender og drejer det, er der ingen der vil gå af mine danske håndværkere til 125 kr eks moms i timen...

Noget jeg skal være særlig opmærksom på i et vikarbureau/mandskabudlejning?? 

Tag evt. et kig på min hjemmeside www.danskmultihaveservice.dk 

På forhånd mange tak

Dansk Multi Have Service & mandskabsudlejning

Ida

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 12:20

Du skriver at dine håndværkere ikke vil gå til 125,- excl. moms i timen, er disse da moms registeret og små selvstændige håndværkere, eller er disse ansat af dig... hvordan virker dette og hvordan foregår afregningen af disse håndværkere.

Vi har tidligere haft andet bruger herinde der tilbød noget alla samme service som dig, men der var noget rod med hvordan priserne var opfattede, da hun sammenlignede lønmodtager timepriser, med arbejdsgivers timeløns priser.

Der er jo kæmpe forskel på hvad en tømrer får i timen, og hvad en tømrermester tager i timen.

Jeg syntes dog ikke at jeres hjemmesides design er passende til den service i udbyder, ved ikke om andre har samme opfattelse.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 12:59

Prøv at forklare hvad forskellen på en dansk og en billig udenlandsk håndværker er.

- Den danske håndværker kan man kommunikere med. Den udenlandske kan måske kun polsk plus en smule russisk eller engelsk. Tæt på hvad der kan opstå af misforståelser mv.

- Den danske kender dansk lovgivning.

Og så videre. Nogle vil vælge den udenlandske og løbe den ekstra risiko for at spare penge. Andre vil betale for løbe en så lille risiko som muligt og vælge den danske men dyrere håndværker.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)