Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra Outlook til mobil?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt sån en HTC WILDFIRE, som der blir reklameret for herinde. Er vældig glad for den ! Big Smile

Nu vil jeg gerne have mine mails til oz at blive synlige på mobilen, men det lykkedes ikke. Skal jeg ha et program til det? På Outlook har jeg skrevet mit mobilnummer ind, men der er et eller andet jeg gør forkert. Desværre er jeg en klovn til disse ting.

Er der nogen her, der har et fif?

mvh

klaus

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:58

Hej Klaus,

Det lyder til at du kører med POP3, du skal derfor vælge IMAP i stedet i Outlook hvis du ønsker at kunne tilgå dine mails flere steder. Dette betyder at dine mails bliver gemt på selve mailserveren hvor POP3 betyder at dine mails bliver gemt på din computer.

Mvh.

Jesper

Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:03

jesper26:
Dette betyder at dine mails bliver gemt på selve mailserveren hvor POP3 betyder at dine mails bliver gemt på din computer.

Hej Jesper,

tak for dit svar! jeg har godtnok set det der POP3. Men kan jeg så ikke se mine mails på computeren mere eller hvad er mailserveren?

mvh

klaus

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:14

Hej Klaus,

Det skulle du gerne kunne, for de mails som du allerede har hentet med POP3 ligger på din computer så dem skulle der ikke ske noget med.

Mailserveren er den server som behandler dine mails når nogen sender en mail til dig. Du skal naurligvis lige undersøge om din mailudbyder tilbyder IMAP, men det gør de fleste dog.

Der er også lidt større sikkerhed ved at køre med IMAP, nemlig hvis din egen harddisk går i stykker så mister du ikke dine mails da de ligger på din udbyders server.

Jesper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)