Hej, Jeg er i gang med at undersøge priser på flytning af en mindre lejlighed DK - USA, Californien – og det ser godt nok dyrt ud 1 garderobeskab, der skilles ad 1 stor kommode 2 mellemstore skabe 1 sofabord 2 meget små borde 1 spejl 3-4 stole (ikke lænestole) Ca. 10 malerier, små og mellemstore Derudover et antal flyttekasser med personlige ejendele, porcelæn, glas osv, måske 30-40 kasser
Har tidligere hørt om nogen, der ”deler” en container, men hvordan fungerer det? Alle gode råd modtages supergerne – også gerne tilbud på flytningen, der sikkert kommer til at ske sidst i september 2011. På forhånd mange tak |
Der er rigtig mange speditører der overhovedet ikke vil røre ved privat flyttegods, og det har primært med forsikring forhold og handling at gøre.
Derfor tager de flytte virksomheder som du sikkert har tjekket en hel del mere for at transportere denne salgs varer.
Personligt ville jeg overveje meget nøj hvad der er nice to have and need to have, du kan købe møbler(også danske) overalt i USA... sælg det du kan undvære og køb nyt derovre, det andet vil efter min mening løbe op i alt for mange omkostninger...
Ellers skal du i hvert fald hele markedet rundt og se om der er nogen de lige har den plads du skal bruge, så i kan kombinere det... snak evt. med Mærsk, selvom de nok har 1mio politikker om den slags...
Jeg ville rejse med 1cbm og betale hvad det koster med fly; hat, pung, pi. og pas, så man klar...
//