Hej Patrik, Min erfaring er at kunder finder dig ikke gennem trustpilot, jo du bliver optimeret men det er ikke 400 kr værd. Lina |
Hvis din side er på engelsk, kan du bruge RatePoint til $25 i måneden.
Hej Patrik, Min erfaring er at kunder finder dig ikke gennem trustpilot, jo du bliver optimeret men det er ikke 400 kr værd. Lina |
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk
offtopic : se da at få registreret http://www.wepsjop.dk/ og link dette op til dit hoveddomæne... er der en som i farten skriver wep istedet for web er der nok flere der vil gøre det samme :) |
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Dette er ganske vist et gammelt indlæg. Men jeg vælger aligevel at svare, grundet jeg har et relevant svar. Vi har idag lanceret www.ratepanel.com som er et billigere alternativ til trustpilot med priser der til gengæld er langt billigere. Vores priser hedder: Priserne er:
Med i prisen får du som RatePanel Pro bruger: -Mulighed for at kommunikere med dine kunder og skab et stærkere brand -500 Quickmails så du hurtigt får samlet anmeldelser fra dine tidligere kunder. -500 email invitationer om måneden, som du kan sende ud til dine kunder efter købet. -Brug dine tidligere kunders anmeldelser til at skabe en højere konvertering. -En Ratingbox hvor du kan reklamere med din score på RatePanel |