Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig konstruktiv kritik

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet et nyt design til VPN-Byen.dk

Det kan ses her

Hvad synes du om siden?

Og jeg ved godt at man ikke kan bruge bestillingssiden :)

På forhånd mange tak!

/Jesper

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:18

Simpel og lige til.. Den er jo overskuelig nok, desværre mangler jeg mere indhold.. Både af teks samt det visuelle..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Fra  WnB Skrevet kl. 09:27

Alexander R. B:

Simpel og lige til.. Den er jo overskuelig nok, desværre mangler jeg mere indhold.. Både af teks samt det visuelle..

Mange tak for dit svar. :)

/Jesper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:36

for lidt både forside ikke engang 10 skærm fylder den hel ud på forsiden og undersider mangler også indhold

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 09:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Konstruktiv kritik:

Som besøgende:

Mit førstehåndsindtryk som besøgende er; useriøsitet. Skriften er sløret (formentlig pga. fonten), designet er der ikke gjort det vilde ud af - tværtimod ligner det noget der er sat op på lige knap 30 minutter - det er inklusiv design, programmering og tekst. Som besøgende synes jeg logoet er pænt.

Som designer/programmør:

Når jeg kigger på nasjn.net, tænker jeg godt design, seriøsitet - tager man udgangspunkt i det, og så det du fremstiller der, så er sammenligningen svær at få øje på, og personligt ser det for mig ikke du som om at det er samme designer der har været inde over.

På vpn-byen.dk er der en grå baggrund, og en div med baggrundsfarven blå - thats it for designet. Fonten er Cocoon, som ser meget ringe ud på browsere, og det er endda selvom skriften er en Grotesk og ikke en Antikva.

Jeg synes ærligt talt ikke der er meget at kritisere, da der ikke rigtig er noget på siden. Jovist - simpelt er godt, men så simpelt? Det er ikke ret godt :)

Min personligt holdning er at når man indtræder på en hjemmeside, så skal der være en atmosfære af det siden omhandler, faktisk uden rigtig at læse noget tekst. Man skal alene via designet kunne se hvad siden omhandler, jeg er naturligvis klar over at der er visse brancher hvor dette kan være svært, og ikke burde gøres.

Billeder, grafik, stemning, farvekombinationer betyder lige så meget som teksten. Ganske vist er nettet verdens største informationskilde, og folk bruger nettet til at finde information og underholdning, men det er ikke ensbetydende med at det kun skal være straight up information - der må gerne være billeder der signalere hvad det hele drejer sig om.

Jeg søgte på Google Billeder efter vpn, for at se hvad der der kunne give inspiration til grafiske detaljer. Du kan selv se resultatet her: Link

Man må selvfølgelig ikke tage billederne, men man kan finde inspiration og idéer til sin egen side, og på den måde få lavet noget ekstremt fedt.

Jeg er ikke selv verdens bedste designer og programmør.

Jeg håber ikke jeg var for "hård" ved dig :)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Fra  WnB Skrevet kl. 09:41

Mikael christiansen:

for lidt både forside ikke engang 10 skærm fylder den hel ud på forsiden og undersider mangler også indhold

Tak for svar :)

/Jesper

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Fra  WnB Skrevet kl. 09:47

Morten Madsen:

Konstruktiv kritik:

Som besøgende:

Mit førstehåndsindtryk som besøgende er; useriøsitet. Skriften er sløret (formentlig pga. fonten), designet er der ikke gjort det vilde ud af - tværtimod ligner det noget der er sat op på lige knap 30 minutter - det er inklusiv design, programmering og tekst. Som besøgende synes jeg logoet er pænt.

Som designer/programmør:

Når jeg kigger på nasjn.net, tænker jeg godt design, seriøsitet - tager man udgangspunkt i det, og så det du fremstiller der, så er sammenligningen svær at få øje på, og personligt ser det for mig ikke du som om at det er samme designer der har været inde over.

På vpn-byen.dk er der en grå baggrund, og en div med baggrundsfarven blå - thats it for designet. Fonten er Cocoon, som ser meget ringe ud på browsere, og det er endda selvom skriften er en Grotesk og ikke en Antikva.

Jeg synes ærligt talt ikke der er meget at kritisere, da der ikke rigtig er noget på siden. Jovist - simpelt er godt, men så simpelt? Det er ikke ret godt :)

Min personligt holdning er at når man indtræder på en hjemmeside, så skal der være en atmosfære af det siden omhandler, faktisk uden rigtig at læse noget tekst. Man skal alene via designet kunne se hvad siden omhandler, jeg er naturligvis klar over at der er visse brancher hvor dette kan være svært, og ikke burde gøres.

Billeder, grafik, stemning, farvekombinationer betyder lige så meget som teksten. Ganske vist er nettet verdens største informationskilde, og folk bruger nettet til at finde information og underholdning, men det er ikke ensbetydende med at det kun skal være straight up information - der må gerne være billeder der signalere hvad det hele drejer sig om.

Jeg søgte på Google Billeder efter vpn, for at se hvad der der kunne give inspiration til grafiske detaljer. Du kan selv se resultatet her: Link

Man må selvfølgelig ikke tage billederne, men man kan finde inspiration og idéer til sin egen side, og på den måde få lavet noget ekstremt fedt.

Jeg er ikke selv verdens bedste designer og programmør.

Jeg håber ikke jeg var for "hård" ved dig :)

Med Venlig Hilsen
Morten

Kan du sende mig et screenshot af at fonten ser sløret ud? Det er nemlig ikke tilfældet ved mig.

Og selvfølgelig skal der flere billeder ind osv :)

Jeg glemte vist at skrive at det var første udkast.

Men mange tak for svar :)

/Jesper

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Fra  WnB Skrevet kl. 09:50

Jesper Nissen:

Og du har helt ret, jeg har en del der arbejder for mig, og vi kan ikke allesammen designe de samme sider :P

/Jesper

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Fra  WnB Skrevet kl. 13:56

Nu er der blevet ændret en del på siden :)

Så i kan evt. gå ind og kigge igen.

/Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:00

Synes baggrunden er lidt for trist :/

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)