Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate betting-sites: Hvor mange penge er der i det?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må vel godt være affiliate for betting virksomheder selvom man er bosidende i Danmark. Grænser går vel om man har en betting virksomhed ?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nope... Selvom ingen overholder det...

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:

Desuden så er der jo lige en dansk lovgivning som siger du ikke må det, medmindre du er bosidende på Malta og lign, er det noget du har overvejet?

Hvordan ser det ud nu, efter at lovgivningen (vist nok) er ændret?

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener da ikke det er noget problem at være bosiddende i DK og så tjene penge på affiliate hvis det også omhandler betting?. Jeg ved da at nogle af de FB odds grupper som bl.a også har tilknyttet hjemmeside og de bor Også DK. Specielt heller ikke hvis der kun referes til bookies godkendt af spillemyndighederne.

Hvor har du brugene fra du nævner? FB?. Har selv været inde over betting affiliate med en kammy tidl. og med så mange brugere mener jeg absolut du har potientiale til at lave mindst 15-20.000 kr. hver måned. Held og lykke med det.

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter den nye spillelovgivning kom tilbage i 2012, har udbydere skulle søge om licens for at udbyde spil i Danmark. Hvis man ikke har en licens hos den danske spillemyndighed er det ikke lovligt at markedsføre sit produkt til danskere. 

Du må derfor kun markedsføre produkter med dansk licens, dette er tilgengæld også fuldt ud lovligt! 

Står du og skal bruge en ny barbermaskine? Så læs vores barbermaskine test.

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Står du og skal bruge en ny barbermaskine? Så læs vores barbermaskine test.

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey - 

Jeg kender en der driver et affiliate site med betting, perfekt målgruppe osv. Han har aftaler med alle de store bookmakere, han level vel omkring 500k om året ca, og han har nok 100k pageviews i måneden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

s.v. jeg forstår er det lovligt a være affiliate sålænge det er sider med Dansk licens. Er det korrekt?

Jeg kan se fra linksene der er krav til hvordan man fremstiller sider mv. (fx som underholdning) - men sålænge man overholder de ting - så er man på sikker grund?

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)