En kammerat og jeg har besluttet os for at starte en lille virksomhed, som er baseret på e-handel. Vi har fastlagt vores idéer og koncept, men da vi ikke er IT-entusiaster har vi lidt svært ved at finde ud hvad vi skal vælge til at sætte vores webshop op. Vi har kigget på Magneto men vi har stadig svært ved at danne os et godt overblik om hvordan man helt præcist sætter siden op.
- Ville være yderst taknemmelig hvis i kender nogle programmer som er mere simpel end Magneto, eller hvis i evt. kendte nogle sider hvor man kan se hvordan man opsætter en webshop fra starten.
Hvis I ikke har så stor teknisk forstand, så er magento måske lige for stor en bid at gabe over...
En noget "nemmere" shop at sætte op er prestashop. Den er (efter min mening) noget nemmere at sætte op en magento.
Ellers er magento også til at hitte ud af... Man skal bare give sig god tid, og læse noget om det på nettet... Jeg har selv siddet og kæmpet med opsætning af magento, og er selv blevet relativ ferm til det... Men det har dælme også taget sin tid (og kræfter).
En kammerat og jeg har besluttet os for at starte en lille virksomhed, som er baseret på e-handel. Vi har fastlagt vores idéer og koncept, men da vi ikke er IT-entusiaster har vi lidt svært ved at finde ud hvad vi skal vælge til at sætte vores webshop op. Vi har kigget på Magneto men vi har stadig svært ved at danne os et godt overblik om hvordan man helt præcist sætter siden op.
- Ville være yderst taknemmelig hvis i kender nogle programmer som er mere simpel end Magneto, eller hvis i evt. kendte nogle sider hvor man kan se hvordan man opsætter en webshop fra starten.
På forhånd tak :)
Hilsen Mads A.
I bør nok holde fokus væk fra hvilken platform I formår at blive eksperter i, og i stedet fokusere på hvad I vil sælge og hvordan I får ført den idé ud i verden.
En webshop er et vigtigt værktøj og Magento er en af markedets bedste løsninger, men ikke for "gør det selv folk".
Spar derfor enten 12.500 eller 15.000 op inkl. moms og kontakt Rasmus Lindgren som kan levere en kørelæar shop til jer med unikt design, se mere på www.getashop.dk
Lad være med at falde i fælden med de useriøse tilbud til 500 og 1000 for en webshop, for så kommer I aldrig i gang.
Jeres primære område er jo at sælge varerne i shoppen ikke?
Ellers er magento også til at hitte ud af... Man skal bare give sig god tid, og læse noget om det på nettet... Jeg har selv siddet og kæmpet med opsætning af magento, og er selv blevet relativ ferm til det... Men det har dælme også taget sin tid (og kræfter).
Samme her og jeg har anvendt langt mere tid end hvad en shop ville koste. Og mener endda at jeg har forudsætningerne for at gennemskue ting som Magento hehe
Vi er et webbureau som har speciale for simple, indbydende og innovative hjemmesider. Send gerne en mail om ønsker m.m. på jkgdata@me.com og vi finder en god løsning.