Ja Jonathan. Hvad kan man sige? Du forsøger da.. Men til de hårde facts. Din/jeres hjemmeside er ikke særlig god. Har ikke læst indholdet så det kan jeg ikke udtale mig om. Men hjemmesiden er hverken flot, indydende, brugervenlig eller udstråler nogen form for seriøsitet. Jeres domæne er efter min mening ligeledes dårligt. Et .tk domæne? Ja der er ikke noget at sige til penge.tk var ledigt før du/i købte det. Jeg mener ikke man kan have en seriøs hjemmeside der rådgiver om økonomi kørende på et .tk domæne. Forbrugerne vil finde det utroværdigt og folk er ikke vant til at navigere på et .tk domæne og vil derved stille spørgsmålstegn ved det. Nu kan det godt være at domænet er købt for at komme til at ligge godt i søgemaskinen når der søges på penge. Men personligt ville jeg hoppe ud af hjemmesiden med det samme og søge til bedre alternativer. Har skimmet dine overskrifter og det ser ud til du kommer med mange gode inputs. De bliver bare præsenteret på en forkert måde. Jeg er udemærket godt klar over at det er iværksætteri på laveste plan og man skal selvfølgelig starte et sted. Derfor håber jeg du kan bruge noget af det jeg har skrevet. Bevidst at trykke "synes godt om" hinandens facebook sider er ikke noget jeg er fan af. Det gælder jo ikke om at have mange fans? Men derimod de rigtige fans. I mine øjne skal dit projekt revurderes. Der findes langt bedre sider end jeres hvis man vil rådgives om økonomi. Skil jer ud og tibyd noget andre ikke gør. Få lavet en flot og præsentabel hjemmeside med struktureret indhold og nogle gode billeder. Tag det som konstruktiv kritik. |
Hej Martin.
Tak for dine konstruktive kritik. Jeg er dog allerede ved at finde et nyt navn, da jeg også kan se problemstillingen i et .tk domænenavn.
Jeg forstår dog ikke din kritik af selve hjemmesidens layout, og at overskrifterne bliver præsenteret forkert. Hvad mener du med det?
Med venlig hilsen
Jonathan