Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en offentlig tilgængelig spille side forbyde mennesker som ikke kan dansk at chatte?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg undrer mig over at en hjemmeside som faktisk er temmelig stor og offentlig tilgængelig ligefrem forbyder alt andet end dansk.

Kan det være rigtigt?

Preben

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:29

Selvfølgelig kan det det, du har ikke krav på at få lov at være kunde et bestemt sted. Der er lige et par undtagelser i forbindelse med kønsdiskrimination og racisme ... begge dele slipper eksempelvis boligforening og diskoteker meget let omkring, endda uden overhovedet at lægge skjul på de gør det.

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 23:33

Men når de udtaler at spillestedet er "for danskere" og derfor bør alt chat foregå på dansk er det så  ikke en antydning af racisme?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:34

Jo da ... helt bestemt, fuldstændig lige så stor en antydning som når en mørkglødet person får at vide at "der er nok af din slags herinde" og blir sendt væk af dørmanden ... Velkommen til DK Anno 2011 :o(

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 23:39

Hvis man nu er ordblind så må man heller ikke spille der for så kan man jo ikke det danske sprog eller hvordan skelner man?

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:39

Preben:
bør alt chat

Det er hvad du skriver, det betyder vel bare at man henstiller til at det foregår på Dansk, men ikke at det absolut SKAL foregå på Dansk, sådan læser jeg det, men måske jeg skal have briller Cool

Best regards

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 23:41

Skal foregå på dansk 

Det andet var en fejl....

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:44

Preben:

Skal foregå på dansk 

Det andet var en fejl....

Lad mig gætte, du har været inde på en side og røget op og toppes med nogen der havde magt til at smide dig ud ... og de gjorde det, og nu er du pissed og vil have vores ord for at det var forkert? Er jeg meget off? :p

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 23:46

Citat

Al chat foregår på dansk. spillesiden er en dansk side og al chat skal derfor foregå på dansk.

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 23:47

Nej mikkel 

Men jeg synes det er forkert af dem 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)