Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilken VPS server?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en vps samt en dedikeret maskine stående hos hetzner og der er svartiderne ganske fornuftige.
Det samme må siges priserne er. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:15
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TimP:

Hvis jeg var dig ville jeg tag en cloud server fra meebox, det er i princippet også en VPS, men man har et meget lækkert kontrolpanel så man selv kan op og nedgradere sin server med CPU power, ram HDD plads osv. Jeg har netop testet deres kontrol panel og server løsning lidt, og jeg må indrømme at jeg er meget positiv over den måde det håndteres på!

Surftown har jeg desværre ikke gode erfaringer med!

Det er ikke tilladt at bruge affiliate linksamino.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 22:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det vigtigste når du skal vælge hosting leverandør til Magento shops er efter min mening at du finder en hosting leverandør, som kender systemet.

Det er den eneste måde at få et ordentlig performance på (og service ved opgradering f.eks.).

Andre leverandører kan have nok så vildt hardware at sælge dig, men hvis de ikke kender til at tweake serveren i forhold til Magento, så er det ofte et dårligt partnerskab.

Vi bruger selv powerhosting til vores kunder og det er skønt med en hosting partner der har forstand på at hoste Magento løsninger.

Tidligere har vi prøvet andre leverandører (både til TYPO3 og Magento), som uden tvivl har forstand på serverdrift, men bare ikke på serverdrift i forhold til specifikke og krævende systemer, som Magento og TYPO3. Og det er altså en RIGTIG dårlig cocktail. Jeg taler i hvert fald af bitter erfaring. Smile

Dernæst er det også en fordel for dig at alliere dig med et webbureau (eller andet), der ikke alene har forstand på Magento som system, men også ved noget om korrekt opsætning af systemet i forhold til SEO, udsending af emails, nyhedsbreve m.m. Smile

Held og lykke med shoppen og rigtig god forlænget weekend. Smile

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)