Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilken VPS server?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg skal have flyttet mit domæne til en VPS server, da jeg skal ha' lavet en magento shop.

Jeg har set lidt på surftown og har besluttet at købe via dem, men hvor stor skal den være? Se sepcifikationer her: http://surftown.dk/vps/priser

Har i andre forslag så høre jeg gerne om det.. min webshop er meget ny og har ikke vildt mange kunder endnu.. men det kommer jo med tiden :)

Dbh

Chris Nielsen

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger glesys, som jeg syntes er rigtig rart at arbejde med - dejlig skalerbar; du kan til enhver tid sparke lidt mere ram i den, udvide harddisken eller opgradere CPU'en.

http://glesys.se/
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den Jens, den kigger jeg på :)

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Chris :

Hej,

jeg skal have flyttet mit domæne til en VPS server, da jeg skal ha' lavet en magento shop.

Jeg har set lidt på surftown og har besluttet at købe via dem, men hvor stor skal den være? Se sepcifikationer her: http://surftown.dk/vps/priser

Har i andre forslag så høre jeg gerne om det.. min webshop er meget ny og har ikke vildt mange kunder endnu.. men det kommer jo med tiden :)

Dbh

Chris Nielsen

Hej Chris.

Magento anbefaler en memory_limit i PHP på 512MB, så en VPS med under 1024 MB RAM er helt sikkert for lidt.

Og så vil jeg da ikke, helt skamløst i øvrigt, undlade at reklamere lidt for vores eget magentohotel  Big Smile

Med et magentohotel kan du koncentere dig om at drive e-handel istedet for at skulle lege server-administrator, checke backups, patche software og overvåge services etc.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det skal være VPS fra Surftown, er det helt fint med den lille indtil din shop vokser sig stor.

Du kan alternativt finde en VPS i tyskland, holland til langt under halvdelen af prisen. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Powerhosting:

Hej Chris.

Magento anbefaler en memory_limit i PHP på 512MB, så en VPS med under 1024 MB RAM er helt sikkert for lidt.

Og så vil jeg da ikke, helt skamløst i øvrigt, undlade at reklamere lidt for vores eget magentohotel  Big Smile

Med et magentohotel kan du koncentere dig om at drive e-handel istedet for at skulle lege server-administrator, checke backups, patche software og overvåge services etc.

 

Tak for info, jeg vil prøve at kigge din side igennem og kontakter dig nok i løbet af næste uge hvis det bliver aktuelt :)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

gustav1994:
Hvis det skal være VPS fra Surftown, er det helt fint med den lille indtil din shop vokser sig stor.

 

Tak for svaret :)

Har godt overvejet udlandet, men er ikke så skarp til det med tysk :) har du evt nogle firmanavne? :)

Dbh Chris Nielsen

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg tag en cloud server fra meebox, det er i princippet også en VPS, men man har et meget lækkert kontrolpanel så man selv kan op og nedgradere sin server med CPU power, ram HDD plads osv. Jeg har netop testet deres kontrol panel og server løsning lidt, og jeg må indrømme at jeg er meget positiv over den måde det håndteres på!

Surftown har jeg desværre ikke gode erfaringer med!

[Affiliate link slettet af moderator]

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris :
Har godt overvejet udlandet, men er ikke så skarp til det med tysk :) har du evt nogle firmanavne? :)


Hej Chris.

Du behøver overhovedet ikke være skarp til tysk, de fleste websites har alt deres info på engelsk.

En den absolut billige ende:
www.hetzner.com
www.giga-international.com
www.intovps.com

I den dyre ende:
www.eurovps.com

Andre store:
www.linode.com
www.rackspace.com
www.vps.net

Jeg kan klart anbefale Intovps.com. Jeg har selv en server hos dem som er placeret i holland. Den koster ca. 50.- pr. måned og har nogenluden samme specs som surftowns billigste til 200kr/mdr.

 

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er svartiderne på serveren i holland? Bruger du den til hjemmeside eller hvordan?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)