|
Amino Ace Amino Advantage Amino Aces Amino Nation Amination Amino Asso Amino Zamino
|
Hvorfor ikke kalde det
Amino Zamble
Amino Samble
Amino Samler
//Hallandson
Debat
|
Amino Ace Amino Advantage Amino Aces Amino Nation Amination Amino Asso Amino Zamino
|
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
|
Hvorfor ikke kalde det Amino Zamble Amino Samble Amino Samler //Hallandson |
|
Hej alle Jeg er nok mest til det mundrette - Amino Bizz Alternativt Amino Business, men måske for langt i det daglige, da det alligevel bliver til Amino Bizz. Tonny |
Jeg stemmer også for Amino Bizz. (: Mvh David |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
|
Bizz er altså bare så uopfindsomt - så har vi Bizz og Buzz og så bliver det vel Fuzz & Nuzz næste gang? Jeg synes det rigtige ville være at se det i en større sammenhæng og kigge på navnene virksomhedsbørs-lokalebørs som giver indtægter til Amino - og så få en sammenhæng mellem de forretningsrelaterede faneblade. Hvis jeg bestemte ville jeg satse på idéen om at implementere "pæren i logoet" i navnevalgene.
|
Har vel ikke noget at gøre med uopfindsomhed her. Som med så meget andet gælder det ikke om at opfinde den dybe tallerken igen. Nogen gange er det mest enkle bare det bedste (Less is more). Navnet skal kommunikere klart og tydeligt, hvad det drejer sig om, hverken mere eller mindre. At forsøge at gøre det "smart" eller "dybt originalt" eller til mere, end hvad det er, er en blindgyde, når man står overfor at skulle finde et éntydigt navn. |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
|
Amino Friend(s) Amino budy / buddies El. med henvisning til tidligere forslag slet og ret "Amigo" For de nørdede Amiga (måske der var et trademark der et sted :p) Amino Local / lokal ( ligesom lokal-bogen man fik i gamle dage med posten som indeholdt alle virksomheder i kommunen ... her er det alle virksomheder på Amino) Syntes ikke nogen af de navne i tråden pt. rigtigt rammer ... Specielt syntes jeg ikke Bizz holder, det blir noget rod med Bizz og Buzz, skal den kommende amino radio så hedde Bazz? |
|
IndexiA BizzIndex IndexA AllBizz Indexet Indekset Sidste 2 ment som bestemt form - ingen over ingen ved siden af med tiden.. |
Køb ren argan olie her
Syntes jeg lyder bedst, eneste minus i mine øjne er at det ligner ALT ALT for meget Amino Buzz som jo er noget helt andet. Hvorfor ikke bare kalde barnet ved dets rigtige navn og ikke bruge en masse fancy ord og bogstaver, kald det: Amino Business det kan man så forkorte til A/B i daglig tale Best regards |