Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deltag i lodtrækningen om et gratis webhotel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, du læste rigtigt

Jeg trækker lod om et gratis webhotel XL  blandt alle dem der følger mig på Amino Index, lodtrækningen sker 8/6

Dbh

Henrik

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:19
Henrik Nielsen:

Jeps, du læste rigtigt

Jeg trækker lod om et gratis webhotel XL  blandt alle dem der følger mig på Amino Index, lodtrækningen sker 8/6

Dbh

Henrik

Jeg kan regne ud at der åbentbart kører en " følg mig på Amino indeks" konkurrence - jeg har ikke hørt noget om det - nogle der kan fortælle mig lidt om hvad det går ud på?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:03

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Henrik Nielsen:

Jeps, du læste rigtigt

Dbh

Henrik

Jeg kan regne ud at der åbentbart kører en " følg mig på Amino indeks" konkurrence - jeg har ikke hørt noget om det - nogle der kan fortælle mig lidt om hvad det går ud på?

Det var måske bare en tilfældighed, at jeg så at der kom tre forskellige indlæg med konkurrencer i rap, hvor man bare skulle følge nogle folk på deres indeks side for at vinde noget.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)