|
Så nærmer tiden sig hvor jeg skal på Danmark turné med mit foredrag "fedt nok" for overvægtige. Datoerne kan ses på www.denfedecoach.dk/foredrag Billetprisen sælges hos www.billetnet.dk eller posthus og koster 149 kr. Info om foredraget: “Fedt nok” - foredrag om overvægtKom til et sjovt og inspirerende foredrag og hør hvordan, du kommer af med overvægten ved at holde fokus på livskvalitet - og ikke de 20 forskellige “yo-yo-kure”, der demotiverer os alle gang på gang.Tro det eller ej - men i løbet af to timer(!) kan du høre et inspirerende foredrag af Kenneth Boysen aka Den Fede Coach. Hør hvordan du kan slippe af med din overvægt uden at skulle gennem de obligatoriske sultekure, løbeture og alt det andet sure. Med en humoristisk tilgang til emnet overvægt, giver Den Fede Coach sjove eksempler fra hverdagen, som vi alle kender, og fastslår nødvendigheden ved at bryde forhindringer og dårlige vaner. Med foredraget bliver du fuldt ud overbevist om, at det psykiske har mere at skulle have sagt end tidligere sete metodikker. |
Fedt nok - Foredrag med Den Fede Coach
|
|
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Min identitet er Kenneth Boysen det har jeg heddet i en del år nu, og har aldrig været anonym. Så det med at gemme sig bag noget forstår jeg intet af. ![]() Da jeg gik i skole hed jeg det, da jeg blev falckredder hed jeg det og nu hvor jeg er blevet selvstændig hedder jeg det! Jeg står skam 100 % inde for det jeg mener og at mine indlæg er "kradse" må stå på din egen regning ![]() Men hvis du bliver mere specifik vil jeg bedre kunne besvare dit indlæg, istedet for at ligne et stort spørgsmålstegn! |
![]() |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
![]() |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
|
Jeg kan skam også kun anbefale Kenneth, nu var jeg jo så heldig at høre ham til Amino Tastic, og han er super dygtig til at ramme mange af de punkter man går med i dagligdagen, men ikke lige snakker om... |
|
Vil prøve at se om jeg ikke kan få afpasset tid til at møde op i Odense den 02.04.07 ![]() |
|
|
|
meJensen. Vil du mon tage til et foredrag, du intet kan relatere til? Målgruppen kan jo omfatte forskellige grupper, fx overvægtige eller folk, der selv arbejder med coaching ![]() |
|
Hej Alle Først og fremmest tusind tak for de venlige ord! Jeg kan kun give Jer ret ![]() Jeg har fået brug for noget af det jeg til foredraget selv talte om....nemlig det, at skifte kurs hvis ikke det lykkes første gang. Faktum er nemlig, at jeg simpelthen ikke har fået solgt billetter nok til, at det vil kunne betale sig at gennemfører de første foredrag. Derfor har jeg med megen overvejelse besluttet mig for, at aflyse hele rækken af foredrag netop fordi, at hvis jeg ikke kan sælge nok til de første 3......kan jeg nok heller ikke til de næste 4. Det næste stykke tid må jeg vurdere hvad der er gået galt. Er det konceptet? Er det PR valg, manglende PR? Er det at jeg laver "humor" med overvægt? Er det for stort et tabu stadig, til at vise sig til foredrag? Er det for ambitøst? Skal jeg vente til jeg har et kendt navn? Ja tankerne er mange og jeg vil ud fra mine resultater vurdere hvad min næste skridt er........Jeg skal bare lige finde en anden måde at gøre det på. Alle dem der har købt billetter får selvfølgelig pengene tilbage ![]() Mit første skridt bliver, at kontakte en masse foreninger, skoler m.m. og tilbyde mit foredrag/seminar gratis. Så kan jeg både blive god til foredrag og sælge mit budskab... |
Bliv gratis medlem