Tjen penge på dit web-site
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Hvor finder man en oversigt over diverse kampagner - på dette og andre steder ?
Svar
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Hvor finder man en oversigt over diverse kampagner - på dette og andre steder ?
Hvad mener du præcist ?
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson
Svar
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Jeg mener - er det ikke en slags lead kampagne, hvor websider får betaling for at skaffe kunder ?
Det er en oversigt over hvilke kampagner der tilbydes jeg søger - kampagner der passer godt til ens egne eksisterende sider.
Svar
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Jeg mener - er det ikke en slags lead kampagne, hvor websider får betaling for at skaffe kunder ?
Det er en oversigt over hvilke kampagner der tilbydes jeg søger - kampagner der passer godt til ens egne eksisterende sider.
Ja det er ligesom en normal lead kampagne.
Ved ikke helt hvad du mener med oversigt over kampagner der tilbydes.
Hvis du har et login affiliate netværkene kan du jo gå ind og kikke hvilke kampagner de har.
Så skal du selv beslutte hvilke kampagner du vil køre og synes passer godt til dit website .
Du kan jo også se din EPC . Hvis den er høj må kampagnen passe godt til dit website og kampagnen får mange kliks.
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson
Svar
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
16-06-2011 kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg synes bestemt det er et godt intiativ, og vil helt sikkert overveje at tilmelde min side :-)
Tak for tilbuddet, og god dag.
Svar
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 10
Hej Nicolaj,
Hvis du mener, at der er kampagner eller lignende, hvor det ikke er tilfældet, så råb op! Bland andet kan det nævnes, at vi har lagt 'Acceptcard ' ud til vores publishers i fredags, så vi nu har en god variation af markedets lånekampagner! Mvh. SmartResponse-Media.com Tobias F. Lund Direkte: 3823 7067www.smartresponsemedia.dk
Svar