^^ Hej goodsale Jeg har sendt dig en privat besked, som du kan læse igennem og vende tilbage. Mvh Mark |
Goodsale:Hej
Jeg er en dreng på 16 år, som er virkelig interesserer i business. ( Ved da godt at jeg kun er 16) men jeg vil høre om i kunne komme med nogle forslag, som hvad evt. Kunne starte med at gøre / da mit budget, heller ikke er det helt store ENDNU :) Vil være fantastisk hvis i kunne hjælp.
Tak
Det irriterer mig sku lidt når der kommer et indlæg som det her, så bliver sku nødt til at komme med mit svar på indlægget.
Du beder om hjælp til at finde ud af hvad du skal lave, og da der så er en der beder dig om at være mere konkret siger du at det skal være indenfor business / salg. Nu er business / salg en stor del af det at være iværksætter for de fleste.
Du bliver nødt til at være mere konkret!. Hvad er dine interesser, f.eks. fodbold, håndbold, computere, eller lign?.
Ligesom mange andre forventer du at vi har den gyldne ide til dig, som du blot kan gå igang med. Men sådan er det desværre ikke, du bliver nødt til at finde ud af hvad DU interesserer dig for. Hvis du starter med et eller andet som du faktisk ikke er interesseret i, så kører du hurtigt død i det.
Jeg synes du skal sætte dig ned og tænke over hvad du brænder for, det kan være alt fodbold, teater, osv. Bagefter så tænk over hvad du kan gøre bedre indenfor de forskellige ting der interesserer dig. Det kunne være i form af en hjemmeside, en webshop, et nyt produkt eller system.
Når du har gjort alle de ting, så lav igen et indlæg her på amino, hvor du fortæller hvad der interesserer dig, og at du har denne ide. Så er jeg helt sikker på at der er mange som vil hjælpe dig med at finde ud af hvordan du kommer igang med din ide.
Bare lige et par råd herfra, det kan godt være vi har 100 gode ideer til dig. Men hvis det ikke er noget du interesserer dig 100% for, så bliver det aldrig godt og alt for ofte vil man køre træt i det igen..