For en lille "snigkig" på konceptet kan du gå ind på www.grosso.dk eller www.lucianogrosso.com hvor du kan se lidt mere om butikkerne. Mvh René C. Larsen |
Franchisetagere søges til tøjforretninger
René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV
|
Hej Mark Omkostningerne til opstart afhænger meget af hvilken lokation man vælger, her hænger investering og afkast nøje sammen. Vi har dog endnu ikke startet en butik op hvor man har skullet hæfte for over 2 mio. Vi er behjælpelige med finansiering osv. Mht en gennemgang af hvad der sker under opstart vil det dels være for omfattende, og dels er det jo også vores forretningshemmelighed som vi bruger som salgsargumenter når vi er i konkrete forhandlinger med franchisetagere. Men er du/I interesseret i at starete en franchise op, tager vi selvfølgelig gerne et møde og fortæller vidt og bredt ;o) Mvh René |
Ja det er ganske rigtigt, vi er ved at starte op med en ny Franchisetager i Odense. Grunden til at den eksisterende forretning er ved at lukke er ikke begrundet i den nuværende forretnings økonomi/indtjening men nogle andre forhold af personlig karakter. Mvh René |
Tja der er desværre en i Roskilde, men du har ret. Lækkert tøj. |
Med "desværre" mener jeg bare at så er det i hvert fald ikke i Roskilde jeg skal starte sådan en forretning........ Men det er måske heller ikke det helt rette sted. Jeg ved at den Luciano Grosso butik der er i Roskilde, nu kun er 1/2 størrelse i forhold til den oprindelige størrelse! Så skulle jeg starte tøjbutik i roskilde så skulle det være Bertoni ![]() |
Hej Wideeyes Det er jo ikke butikkens strrelse der er så interesant, det er vel mere hvor tilfreds indehaveren er med det resultat den giver (min måde at sige at indehaveren vist er "godt" tilfreds med afkastet på. Mht. Bertoni mener jeg at det er tøj/koncept af en lidt anden type, der er henvendt mod et andet publikum end vores. PS. Der findes jo også andre byer i storkøbenhavn hvor indbyggerne "mangler" at kunne købe vores fede tøj ![]() /René tlf.: 211 411 61 |