Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgefunktion - Webshop !

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg ønsker at sætte en søge funktion op på min side, som er en jeg selv har bygget.

Den skal fungere så der bliver vist billeder og produktinfo når man søger.

Der er ingen krav til kodning, bare det virker!

Håber i kan hjælpe mig :)

De bedste hilsner

Emil

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Det er måske lidt sent, men hvis du er i gang med at lave en webshop, vil jeg forslå at du gør brug af allerede eksisterende, som eks. Drupal, Joomla Magento og lignende. Det kan sjældent betale sig selv at udvikle sin egen webshop fra bunden. Så skal du have nogle meget særlige ønsker i hvert fald, og en god portion tid og penge.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kent :)

Tak for dit svar.

Det kan godt være du har ret, at jeg skulle bruge sådan en løsning i stedet, nu står jeg bare i den situation at jeg har lavet designet som jeg egentlig er ret godt tilfreds med, kan jeg overføre designet til de forskellige platforme du nævner, eller skal jeg starte helt forfra? :)

De bedste hilsner

Emil

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er på de fleste platforme ikke bundet af noget standard design, men det kræver dog en vis indsigt i at ændre skabelonerne. Jeg tror alligevel at det er godt givet ud, med alle de standard funktionaliteter du får med. Det vil være mit råd.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvad så hvis jeg gerne vil fortsætte med mit nuværende design og blot mangler en søgefunktion?

Er det noget du kan hjælpe med at få lavet? :)

Og af hensyn til de CMS services der er, hvilke eller hvilken kan du så anbefale?

De bedste hilsner

Emil

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan næsten læse mellem linjerne(undskyld hvis jeg tager fejl) at det er et hobbyprojekt, og at du derfor har et minimum af penge afsat. Min timeløn vil derfor ikke matche det du søger.

Mht. bedste CMS, så er der jo ligeså mange bud som der er folk på Amino. Jeg arbejder kun i Drupal, men der findes også et hav af andre muligheder alt efter behov. Prøv at søge lidt på Google evt. Jeg vil ikke kunne give et bud, der ikke er farvet af mit kendskab til Drupal.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du har ret, det er mit første projekt, og derfor på hobbyplan.

Helt konkret det jeg søger efter er en software eller service.

Jeg har stort set lige haft kigget på udsendelse af nyhedsbreve og i den forbindelse findes der jo mange forskellige services på nettet, men det undrer mig at jeg ikke har kunne finde tilsvarede for søgemaskiner.

Håber du forstår hvad jeg søger :)

De bedste hilsner

Emil

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi snakker om søgniger af produkter i din shop, så kræver det jo et opslag i din database. Det er jo noget helt andet med et nyhedsbrev, der er en selvstændig service, der kun kræver en stribe e-mail adresser.

Mit bedste råd vil være at benytte et CMS til opgaven. Både mht. søgning, men i høj grad også til alle de andre ting en webshop skal kunne. Der er ingen grund til at opfinde den dybe tallerken igen, og du vil uden tvivl køre sur i det, inden du bliver færdig med at bygge din shop fra bunden. Og som webshopejer, har man nok at få tiden til at gå med. Tro mig Wink

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har nok ret, problemet er bare at jeg har brugt mange timer på siden, og hvis jeg skulle gå over til CMS ville det jo være at starte fuldstændig på bar bund.

Med mindre man selvfølgelig kan tage sit design med over fra min nuværende shop.

Kan man indsætte CSS og HTML kode i CMS? :)

De bedste hilsner

Emil

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

På ingen måde. Har du allerede lavet både HTML og CSS delen er du halvvejs. Sådan starter jeg også oftes ud, når jeg laver Drupal skabeloner. Nu skal det så "bare" integreres i en skabelon. Her bliver du dog nødt til at investere en masse tid i det pågældende CMS du ønsker at bruge for at kunne gøre dette, og få forståelsen af det. I mine øjne er det tid der er givet rigtig godt ud, frem for at bygge det selv fra bunden. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)