Vi er ved, at søsætte en webshop. I designet er der mulighed for, at kunden kan log in på "min side".
For mig personligt, er det ikke noget jeg nogensinde bruger, når jeg handler på nettet. Men hvad er jeres erfaringer, bruger jeres kunder denne funktion - og gavner den?
Vi er ved, at søsætte en webshop. I designet er der mulighed for, at kunden kan log in på "min side".
For mig personligt, er det ikke noget jeg nogensinde bruger, når jeg handler på nettet. Men hvad er jeres erfaringer, bruger jeres kunder denne funktion - og gavner den?
Mange hilsner fra
Karina
Jeg tror det er meget forsklligt alt efter hvor nyttig den er i henhold til din webshop.
Hvis den ikke er der, vil den mangle.
Hvis den er der, ja så er den der bare. Det er meget op til folk selv om de vil benytte den.
Jeg bruger den personligt selv, men det er for at man kan se ordre historik osv.
Bruger den ikke selv ofte, men er da en rar tanke at den er så man altid kan finde gamle fakturarer og andet, så er bestemt noget jeg kigger efter når jeg handler på nettet.
Mener det er en god service at yde over for sine kunder, og skræmmer jo nok næppe nogen væk :)
Jeg har valgt at min shop har den, "Min Konto" Her har mine kunder altid mulighed for at logge ind og se om deres vare er afsendt, betalt og selvfølgelig hvilke ordre de har købt gennem tiderne.
Det rigtig nok som flere nævner, det er nok ikke så mange der benytter det. Men der er nogle der virkelig har brug for sådan en funktion, før de gider og benytte webshoppen.
For dem som ikke er interesseret i at oprette en konto ved et køb, kan nemt og simpelt markere et lille fejl med et flueben ( Shop uden at oprette en konto ) - Så jeg har valgt at det er helt op til kunden selv at vælge .. Og vil sige at 60% af mine kunder vælger at oprette en konto, så det er faktisk meget 50/50 hvad folk ønsker.
Jeg synes bestemt du skal have funktionen på din webshop.