Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEM folk søges: Hjælp til Adwords kampagner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg søger nogle SEO folk der kan give vores nye side et skub i den rigtige retning - vi har stort set valgt søgeord mv. men vil meget gerne have en til at hjælpe os med og sætte adwords kampagner op, og guide os til hvor vi får mest for pengene.

Håber og høre fra en masse af jer herinde - da vi gerne skulle have kampagnerne klar i løbet af denne uge!

Bendtsen

PS: Havde oprettet samme tråd igår, men fik lige tastet lidt forkert i overskriften, og da jeg ikke lige helt ved hvordan man retter i denne, så må det altså blive en ny tråd :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18

Det er en god idé også at lægge opgaven ind på Amino Freelancer:

http://www.amino.dk/freelancer/

Det lyder som om at du mangler Adwords folk til at opsætte de betalte annoncer på Google. SEO folk arbejder på at få dig frem på de organiske (gratis) resultater.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 13:21

Hej Bendtsen

Jeg har valgt at rette din overskrift og flytte debatten, da jeg kan forstå at at du er på jagt efter en Adwords-gut. Adwords er ikke en del af de organiske søgeresultater, hvorfor det ikke hører ind under SEO.

SEO: Search Engine Optimization - udelukkende optimering af den organiske del af søgemaskinerne

SEA: Search Engine Advertising - annoncering på søgemaskinerne (herunder Adwords)

SEM: Search Engine Marketing  - dækker både SEO og SEA (al markedsføring på søgemaskinerne)

/ Emil

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:47

Hej Bendtsen.

Du er velkommen til at kontakte os.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08