Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres iværksætterhistorie?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Coverlovers.dk Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg kunne godt tænke mig at høre om jeres historie som ung iværksætter - hvad i har lavet, hvordan i startede og processen. 

Jeg kan starte med min beskedne historie: Jeg startede for ca. 3 måneder siden en online webshop, i-covers.dk hvor jeg sælger iPhone covers og iPad covers. Jeg havde længe gerne ville starte min egen forretning og fik det endeligt gjort. Jeg synes hele processen med at sætte hjemmesiden op og lægge varer ind og det hele har været uhyre spændende. Men det mest spændende har nok været at se udbyttet af reklameringen. Jeg glæder mig derfor også til at se udviklingen af min webshop - hvad det bliver til på længere sigt.

Dette er bare begyndelsen på et forhåbentligt langt og lykkeligt iværksætterliv, jeg drømmer om Big Smile

Glæder mig til at høre jeres lille historie!

Anders Pedersen

Cravers.dk

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 15:08
Kan se at ingen har svaret på indlæget, men gør jeg nu alligevel :)

Jeg startede i 2008 et website som skulle minde om gratis ting, men der blev aldrig til noget, så startede jeg en nyheds side med fodbold, som kun kørte i små 3 måneder, før det blev droppet. Så startede jeg min første webshop i marts 2009 www.SuperStyle.dk . Jeg søgte noget billig voks og fandt en på amino via google, der min iværksætter karrierer startede, siden har jeg fået 1 mere webshop og 1 servicevirksomhed. Og fået cvr-nr. siden, da jeg var 16.

Hvis du lyster kan vi snakkes på MSN eller Skype, send en pm så sender jeg mine navne :)

Mvh Lasse

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:13
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)