Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad med sms?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :
De problemer jeg ser er at en SMS koster penge at købe og det betyder at reklamerne nødvendigvis bliver en del dyrere. Og en af fordelene ved SMS er man kan lave et mere præcis target på brugeren, men det betyder også at man skal have en kæmpe database. Har man 30.000 brugere hvad der vil være mange i Danmark og en annoncør vil sende reklame til unge mænd på ml. 20-30 som bor i Jylland. Så er de 30.000 lige pludselig blevet til 1.400 og det kan næsten ikke betale sig at sælge af.
Jeg har endnu til gode at se et SMS projekt med reklamer overleve, men bevares, den dag kommer jo sikkert.

Dbh Martin
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:05

Ja, den regnede jeg mig også frem til. Det var derfor en del af min ide at sende reklamen med i de SMS''er der alligevel blev sendt. Også for at genere modtageren mindst muligt. Men jeg kunne som sagt ikke få tallene til at se fornuftige ud, så jeg droppede ideen før den overhovedet blev realiseret

Og ja, man skal have en kritisk masse før annoncørerne synes at det er interessant...

mvh Carsten
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 08:59
så kom der da noget respons. Det jeg da glad for at se. Men hvis man har et kæmpe netværk af unge, der gerne modtager sms. Og gerne modtager mms reklamer. Hvem skal man så henvende sig til, altsa hvilke annoncører?
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:15

Der kunne jo ikke ske noget ved at prøve at kontakte salgs/marketingchefen for Coca Cola, McDonald''s og lignende (altså de danske hovedkontorer). Men dit koncept skal nok være meget godt før du bliver inviteret til kaffe/cola. Men det er da et frimærke og et telefonopkald værd...

Alternativt kan du jo prøve at få et samarbejde op at stå med medier eller lignende som i forvejen har kontakt til potentielle annoncører.

Det er ikke noget let projekt...

/Carsten
Tilmeldt 26. Sep 05
Skrevet kl. 09:28
Det behøver ikke være let, men jeg syntes bare det er lidt sjovere end at få en reklame ind af postkassen. Så ville tro det måske var lidt lettere at overtale firmaer.
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 09:50
Du skal helt klart satse på unge. De vil langt nemmere kunne overbevises til at melde sig til konceptet. Middelaldrene mænd vil aldrig melde sig til sådan et koncept. Men det er også underordnet, da det er langt nemmere at sælge idéen, hvis modtagerne er unge. I reklamebranchen er folk over 35 stort set ikke eksisterende, og de fleste mænd i det hele taget. Derfor er det for mig ufatteligt, at idéen aldrig er blevet til noget. Hvis du har en database med en masse unge, tror jeg, at store virksomheder vil være vilde efter, at reklamere pr. sms. Du rammer jo den eneste målgruppe der eksisterer (sat lidt på spidsen).

Du skal tænke ungt, og du skal tænke viral marketing. Det skal være fedt, for de unge, at anbefale det til andre.

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 26. Sep 05
Skrevet kl. 12:00
jeg har, eller har inden længe en næsten komplet databse over unge der fester rundt om i danmark. Men er det coca cola man skal have fat i til reklamer eller hvordan?
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 16:49
Der findes jo en række tjenester på dette område, der lader kunder sende gratis eller billige besked som så indeholder reklame. Bl.a. Coolsms.

De kører rigtigt mange beskeder igennem og har et stort bruger antal. Indenfor SMS er mængden meget afgørende, som en af de største i Danmark har de også nogle af de bedste indkøbspriser.

/rasmus
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 18:16
Ja det er helt bestemt Coca-Cola du skal satse på. Vent hellere til du har en stor database, og så sætter du den i gang. De unge vil ikke have tilbud fra ølse mavle diskotek. Det er de store du skal fange.

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 18:17
Lyskjaer kan du ikke skrive en mail til mig og fortælle lidt om hvem og hvad din database indeholder? (alder, interesser osv)

Jeg syntes det lyder spændene og som noget der vil kunne ramme vores målgruppe - du kan evt tage et kig på vores produkt
Side 2 ud af 4 (34 indlæg)