Jeg ved ikke om overskriften er helt henne i vejret.
Men jeg har tænkt mig at lave en side, hvor folk skal kunne oprette en blog helt gratis. Det er som udgangspunkt det konceptet skal køre på, ikke noget vildt eller stort, bare for at se om det var noget folk nu havde lyst til, og ja selvom der er mange andre sider der tilbyder det samme :-).
Men spørgsmålet er så, hvordan gør man sådan at folk kan oprette en blog, på MIT domæne. Med det mener jeg sådan her : kawzood.amino.dk eller amino.dk/kawzood (amino erstattes selvfølgelig med mit domæne)
Jeg sad og håbede på at der var et plugin til wordpress som gjorde det. Men man har vel lov til at drømme.
Kan faktisk ikke helt huske det, men tag evt. et kig på WordPress MU, i stedet for det almindelige Wordpress. Jeg mener nemlig at MU-versionen tillader brugere at have deres egen blog på én og samme website.
Kan faktisk ikke helt huske det, men tag evt. et kig på WordPress MU, i stedet for det almindelige Wordpress. Jeg mener nemlig at MU-versionen tillader brugere at have deres egen blog på én og samme website.
Tusind tak, det er det jeg leder efter :-)
Nu mangler jeg bare et sted hvor jeg kan downloade det, når man går ind påhttp://mu.wordpress.org/, henviser den bare til man skal downloade wordpress almindeligt.
Men jeg må lige prøve mig frem , tak for svaret :-)