Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ledig tid? Skriv og tjen!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Blixenkrone, det kan desværre ikke klares så let. Indholdet skal være originalt og ikke en kopi af noget fra andre steder.

Dog måske jeg kunne friste Dem med en anden løsning. De kunne eventuelt forfatte fem sider, som i generelle vendinger omtaler fem forskellige haveemner kompentent og levende. På disse sider kunne jeg da tilbyde Dem plads til Deres avertering for Deres eget site. På med denne fremgangsmåde garanteres De flere besøgende på Deres site, gode links til Deres site, som kan hjælpe med at løfte sitet i søgemaskinerne samt en beskeden indtjening på Googles averteringer på de fem af Dem forfattede sider.

Skulle dette have Deres interesse, imødeser jeg Deres venlige henvendelse på den elektroniske post. Adressen er saugstrup@gmail.com

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 21:18
Fru Blixenkrone, det kan desværre ikke klares så let. Indholdet skal være originalt og ikke en kopi af noget fra andre steder.
Dog måske jeg kunne friste Dem med en anden løsning. De kunne eventuelt forfatte fem sider, som i generelle vendinger omtaler fem forskellige haveemner kompentent og levende. På disse sider kunne jeg da tilbyde Dem plads til Deres avertering for Deres eget site. På med denne fremgangsmåde garanteres De flere besøgende på Deres site, gode links til Deres site, som kan hjælpe med at løfte sitet i søgemaskinerne samt en beskeden indtjening på Googles averteringer på de fem af Dem forfattede sider.

*ROTFL* - ikke mere rødvin til den mand
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:40

hehe

Har nu kun drukket et glas i eftermiddags, dog var det ganske vist ikke rødvin men derimod hjemmebrændt Ouzo, så måske skal forklaringen på mit underlige indlæg alligevel findes der! :)

Og når vi taler om i eftermiddags: Jeg skulle hilse og sige, at det er skønt hernede i Grækenland i disse dage. Det er simpelthen som maj i danmark med 18 grader, vindstille og klar sol. :)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)