Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ledig tid? Skriv og tjen!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg leder efter en partner, som ka'' li'' at skrive.

Hvis du er iværksætter med ledige stunder ind i mellem og kan lide at skrive, så er der muligvis basis for et samarbejde.

Projektet handler kort fortalt om at skrive tekster til hjemmesider. Disse sider lægges på nettet i en søgeoptimeret form, så google og de andre robotter placerer dem flot i resultaterne. På siderne lægges AdSense reklamer, og du og jeg aftaler en fornuftig fordeling af indtægterne.

Din eneste opgave bliver at skrive gode tekster i fx word om forskellige emner, som interesserer dig og som du ved noget om eller sætter dig ind i. Jeg klarer alt det andet med html, hosting, links osv.

Dette er ikke et guld og grønne skove projekt, men et projekt, som kan give dig løbende lommepenge for din ledige tid + erfaring med at skrive SEO-venlige tekster.

Send en mail eller fang mig på msn: saugstrup@gmail.com hvis du er interesseret eller har spørgsmål.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 18:43
Jeg ved ikke helt om jeg forstår det rigtigt. Jeg læser f.eks. til lærer og har nogle opgaver og noter til at ligge på min computer. Kan jeg indsende en opgave, og så tjene penge på den via de reklame indtægter der kommer ind?

Anders

Tilmeldt 28. Apr 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:13
Det lyder da interessant, og jeg er selv ret glad for at skrive.
Mit spørgsmål er så, hvor bredt søger du? Som du skriver ovenfor lyder det jo til at det kan være indenfor alle emner. Kan det passe?

Edit: Kan man også selv vælge hvilke emner man vil skrive om?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 10:03
Hej Anders og Jeppe

Ja, en uddybning er nok på sin plads:

Emnerne kan være mange og man vil typisk selv vælge sine emner. Eneste kriterium for om et emne fungerer godt er, om en side om emnet vil være interessant for en eller flere brancher at reklamere på. De fleste emner lægger sig op ad en eller anden type forbrug, og så er det et godt emne.

Lad os sige at man interesserer sig for madlavning, skisport, have,et IT område, aktier, en lidelse, et håndværk, en branche eller måske for skovkatte. Alle disse emner vil kunne tiltrække annoncører, og er derfor interessante.

I kan forestille jer, at I vælger et emne at starte på, fx madlavning. Opgaven bliver så at skrive 5-6 forskellige tekster om forskellige emner inden for emnet. Jeg skal nok hjælpe jer i gang med at forklare hvordan sådan en tekst kan bygges op. En tekst vil være fra omkring en A4-side lang.

Kort fortalt handler det om at udgive en række artikler på nettet om emner, som man interesserer sig for og som rent faktisk vil blive fundet af folk, som søger efter emnet. Ud over at få tingene udgivet, får man også reklameindtægter for sit arbejde.

Håber, at I kan bruge svarene.

Hvis I eller andre er interesserede, så skriv til mig på saugstrup@gmail.com

Hilsen Anders

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 19:37
hejsa

vedr skrive tekster så kender jeg en dygtig mand som jeg er sikekr på r eget til de du søger...

Skal jeg sende din email videre hvis ikke du har fundet nogle endnu?

KNUS

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 23:57
Det kan du sagtens. Jeg søger ikke kun en forfatter. :)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:14
Jeg er selvfølgelig altid interesseret, når det drejer sig om tekster, og jeg kan skrive kvalificert og levende om hvad som helst.

Hvordan forestiller du dig betalingen - når nu man ikke får lov at grave i sin egen guldgrube?

mvh Hans

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 09:32
Hej Hans

Har sendt dig en mail og håber vi finder ud af noget! :)

Betalingen tror jeg klares lettest ved at fordele adsense-indtægterne ved at skiftes til at bruge sin egen adsense key til annoncerne. Så sender google en check til hver af os.

Hilsen Anders

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 09:34
Lige en tilføjelse:

Hvis nogen skulle have ønsker om at skrive og få udgivet tekster på engelsk, tysk eller fransk, så sig også til. Der er sites klar til disse sprog også.

Hilsen Anders

Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:39

Hej Anders

Ville lige høre ?

Skriver en del i forvejen på egen hjemmeside, kunne denne tekst principielt ikke bare, kopiers i dit system også, så man slog 2 fluer med et smæk

Og vil det nogen steder fremgå, hvem der har forfattet teksten.

Mvh Blixenkrone 

http://www.123hjemmeside.dk/minhave

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)