Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorat søges (til gokart-kørsel)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Mit navn er Mads. Jeg er 13år gammel og har brug for hjælp. Sidste år var jeg ude på en gokart bane for at prøve og køre. Alle de meget dygtige osv. Sagde at der var et talent i mig. Men jeg har ikke økonomi til det. Derfor ville jeg spørge om der var nogle der vil hjælpe mig.

Jeres fordele.

Jeres logo på kart og dragt

Jeres logo på noget af mit private tøj.

Mvh.

Mads ll

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 15:37

Madsll:

Hej Amino.

Mit navn er Mads. Jeg er 13år gammel og har brug for hjælp. Sidste år var jeg ude på en gokart bane for at prøve og køre. Alle de meget dygtige osv. Sagde at der var et talent i mig. Men jeg har ikke økonomi til det. Derfor ville jeg spørge om der var nogle der vil hjælpe mig.

Jeres fordele.

Jeres logo på kart og dragt

Jeres logo på noget af mit private tøj.

Mvh.

Mads ll

Hej mads!

Hvorfor prøver du ikke at spørge dem der syntes du havde talent, om de vil sponsorer dig?

Eller klubben du kørte i.

Jeg tror du har nemmere ved at finde en sponsor face to face, end herinde.

Men held og lykke,

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 15:45

Tak for svaret. dem som der siger jeg har talent har kun lige økonomi til at de selv kan køre :-( 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads.

Super sejt at du selv prøver at opsøge en sponsor.

Jeg synes du skal besøge alle de virksomheder og butikker der er omkring din bopæl. Du skal tage nogle billeder med af din gokart, og tage din dragt med. Så skal du fortælle om, hvor mange løb du kører, hvor i landet du kører og prøve og fortælle om hvilken typer mennesker der ser dine løb. Jeg tror du kan finde nogle lokale firmaer der gerne vil støtte dig pga. dit talent og ikke så meget reklameværdien. Der findes mange gode virksomhedesejere som ikke kun tænker på penge, men også på at gøre en forskel for andre mennesker.

Du kan evt. tage en invitation med til dit næste løb. Så kan de jo tage ud og kigge og se hvad det er.

Med venlig hilsen Lasse

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 16:38

Hej Lasse.

Det er der problemet ligger. Jeg har solgt min tidligere kart fordi den var forældet til og køre løb.

Derfor vil jeg finde en sponsor der kan hjælpe mig. Men når jeg selv får købt en anden kart kan sponsoren godt komme med ud på banen og til løb og se mig køre :) 

Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:11

Super sejt af dig Mads. Prøv at besøge en lokal virksomhed, der måske allerede kender dig og din familie. Hvor mange penge tror du, at du har brug for? Har du allerede regnet på det? Så kan virksomheden bedre tage stilling til et sponsorat.

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 17:26

Jamen det vil jeg da prøve :)

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 18:19
Ja, som de andre siger. Så find ud af helt præcist hvor meget du har brug for, og hvad de forskellige beløb skal bruges til.. Og lav så derefter en oversigt over hvor mange løb du skal køre, osv osv. Forbered dig så godt som muligt..

Hvor stort et beløb drejer det sig ca. Om? Er nemlig ret nysgerrig og havde helt sikkert været interesseret i at sponsorere dig hvis jeg havde pengene.
Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 18:22

Hej.

Altså jeg skal bruge ca. 9000kr. på en ny kart.

Og så kan jeg køre løb osv. Så længe det er løb i Danmark kan jeg godt selv betale dem.

Mvh.

Mads ll

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 18:41

Så reelt er det kun 9000 kr. du skal bruge?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)