Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle kloge på området om ophavsret?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Er lige pt i gang med et projekt, et website hvor vi har ladet os lidt inspirere af enkelte design/layout elementer, på ingen måde kopieret eller brugt noget direkte. Jeg kan ikke selv se problem, og siderne som sådan ligner ikke hinanden. Dog vil jeg gerne lige have en til at kigge over det, og sige sin mening om tingene, og eventuelt rådføre om ændringer hvis det skulle til. Så er det nemlig på plads, og ikke noget jeg skal bøvle med at have i baghovedet Yes

Er der nogle der kan anbefalede en advokat, eller person jeg kan komme i kontakt med? Eller hvis du kan hjælpe så stik mig en PM, noget betaling kan vi også snakke om. 

Mvh

Jub

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jub:

Hey.

Er lige pt i gang med et projekt, et website hvor vi har ladet os lidt inspirere af enkelte design/layout elementer, på ingen måde kopieret eller brugt noget direkte. Jeg kan ikke selv se problem, og siderne som sådan ligner ikke hinanden. Dog vil jeg gerne lige have en til at kigge over det, og sige sin mening om tingene, og eventuelt rådføre om ændringer hvis det skulle til. Så er det nemlig på plads, og ikke noget jeg skal bøvle med at have i baghovedet Yes

Er der nogle der kan anbefalede en advokat, eller person jeg kan komme i kontakt med? Eller hvis du kan hjælpe så stik mig en PM, noget betaling kan vi også snakke om. 

Mvh

Jub

Send mig en PB med link til jeres layout og det I er inspireret fra, så skal jeg gratis give jer besked.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 23:40

Mange tak fordi du gad at kigge på det Jan. Yes

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)