Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoes

Jeg går igang med at starte en webshop op, men jeg har brug for lidt hjælp til hvad jeg skal vælge? Har hørt nogle gode ting om Magento men er det det rigtige? Den skal ikke kunne så meget til at starte med ud over at sælge og bruge dankort, men senere hen skal der nok noget blog og andre ting på.

Jeg er ikke det store geni til teknik, så jeg søger også et tilbud på at lave og sætte webshoppen op, og vigtigst af alt lave et flot design.

Håber der er nogle som kan hjælpe.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anhar

Kontakt

Toke

Tokemc@hotmail.com 

Han tilbyder nogen gode webshops, mener det er Magento han tilbyder. Også er han billig.

Held og lykke.

Emil Sørensen

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Andreas.

Velkommen til.

Magento er både den rigtige og den forkerte løsning. Hvis du vil have kvalificeret hjælp, så må du hoste op med nogle flere informationer :o)

  • Hvad skal du sælge?
  • Hvem er din målgruppe? (privat/firma, mand/dame, alder, geografisk placering, osv.)
  • Hvor store armbevægelser rækker dit budget til? (har du 500,-, 5.000,- eller 500.000,- på kontoen?)
  • Ønsker du på sigt selv at sætte dig ind i teknikken, eller vil du betale dig fra det i al evighed?

Spyt ud, så skal vi forsøge at hjælpe :o)

Mvh Troels.

Fra SLET MIN KONTO
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Vi kan hjælpe dig med en løsning i Prestashop. Som er meget nemt at lærer og administrer og der er forskellige betalingsmoduler som kan tilknyttes og som kan håndterer Dankort.

Kontakt mig og vi kan tale nærmere om opgaven og finde en pris.

neessen@riparos.com

mvh.

Thomas

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hos mig kan du hurtigt teste 7 forsk. populære gratis webshops (open source). Jeg har installeret dem alle sammen. Du kan logge ind og hurtigt se, om du kan lide det / kan finde ud af det / om det kan det, du forventer af en webshop. Brug det som jeg har tænkt dig: som en lille service.

/Michael

Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels

Jeg vil lave forskellig god hjemmelavet mad og sælge det til private. Jeg har ikke det store budget da jeg er under uddannelse, så jeg starter i det små. Heldigvis er det billigt for mig at bygge et varelager op, da jeg jo selv skal producere varerne.

Til at starte med skal jeg have hjælp med teknikken, men når det er kommet op at stå vil jeg selv sætte mig ind i det så jeg selv kan stå for det.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas!

Et spændende projekt. Held og lykke med det.

Det er nemt, enkelt og billig at komme i gang med min helt selvbetjente e-butiksløsning. Du skal på forhånd have et domæne med en enkelt hjemmeside for at kunne oprette en webshop hos mig. På 'Spørgsmål & svar'-siden (nr. 2) på min hjemmeside Storehotel anbefaler jeg nogle webhotel-udbyder, hvor du kan købe dit domæne og får din hjemmeside lavet. Du kan evt. finde en webdesigner i det her forum, som kan lave en pænt hjemmeside for dig. Der findes også mange gode hjemmeside-tilbud i forumet.

Webshoppen leveres som en global adresse/URL, som du på en eller måde sætter ind på din hjemmeside. Du kan læse mere på 'Integration'-siden. Jeg kan hjælpe dig med at lægge webshoppen ind på din hjemmeside.

Du får at vide, hvad e-butiksløsningen går ud på ved evt. at kigge lidt på Butiksmanager/Butik af min demoshop. Du kan evt. læse mere om e-butiksløsningen på min hjemmeside. Det tager ca. et par timer, inden det hele bliver afklaret for dig.

Webshoppen er på forhånd integreret med PBS ePayment (Netss eget betalingsmodul). Du skal derfor have en aftale med PBS ePayment (+ en eller flere betalingskortaftaler med Nets) for at kunne modtage betalinger. Du kan læse mere på 'Betalingsserviceudbyder Nets'-siden. Du kan administrere betalinger enten via dit PBS ePayment eller din Butiksmanager. Du kan ved oprettelsen af webshoppen tilbyde betalingsmetoden 'Efterkrav' (evt. almindelig kontoeverførelse) med det samme.

Mit firma står helt for teknikken og vedligeholdelsen.

Chuuuuu

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

@Andreas

Anhar:
Jeg vil lave forskellig god hjemmelavet mad og sælge det til private

Det er et spændende koncept - håber du har planer for logistik, godkendelse hos fødevaremyndigheder, mm.?

Der skal langes en del hakkebøffer eller forlorne harer over disken, hvis du eksempelvis skal finansiere 5.000-10.000 kroner til en Magento løsning.

Indledningsvist kunne du evt. overveje en simpel Wordpress blog (fx. hostet hos MaxiWeb.dk), hvor du poster indlæg med dine retter - og så linker fra de enkelte retter til din kontakt side, hvor folk udfylder en simpel formular med oplysninger om bestilling. Betalingen klarer I så ved levering - eller via bankoverførsel.

Du er naturligvis nødt til at bruge lidt tid på at sætte dig ind i teknikken bag Wordpress og finde et passende "Wordpress Theme" til siden.

Det er lav-praktisk og billig løsning, men den giver dig mulighed for at få lidt erfaring med dit marked og dine arbejdsgange, så du er bedre rustet til vælge en forkromet løsning senere.

@Storehotel

Har du nogle kunder med en live webshop, som vi kan bruge til at vurdere løsningen udfra?

Mvh Troels.

Fra Wernigerode, Tyskland
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg har brugt noget der hedde Jimdo.com Det koster en brøkdel af de danske sider og er nemme at lave. Skal du ud i et stort varelager og kompliceret opsætning kan det dog ikke anbefales. De er rigtig søde til at hjælpe men synes der mangler nogle ting hos dem endnu.

Men et ok sted at starte hvis du ikke vil ofre en formue.

Hilsen Camilla

Fra Wernigerode, Tyskland
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Sorry glemte du skulle have dankort. Jimdo kan tage Paypal men ikke dankort så det duer nok ikke.

Hilsen Camilla

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)