Hej I øjeblikket arbejder jeg på en (for mig) stor løsning med løbende idriftsætning af de enkelte moduler. i praksis udvikler jeg en kørende prototype, men opgaven har taget fart hurtigere end planlagt. Sitet en en meget specifik branche løsning med indrapportering af data, udbud af "varer", en auktionsdel + en administrations løsning (faktureringsgrundlag) Den videre udvikling involverer integration til en offentlig instans der skal aflevere data dagligt til løsningen (metode ukendt endnu) ind/afrapportering via sms moduler. P.t. er der 100 medlemmer på sitet - men pga. indlemmelse af andre "afdelinger" vil der være ca. 1000 medlemmer om 2-3 mdr. Opgaven for dig går ud på: - Pga. hastigheden i udviklingen indtil videre og den løbende idriftsættelse, skal forskellige typer af forretningslogik (ASP spaghetti kode) konverteres til Functions, Subs eller Stored procedures på MSsql server. Desuden skal der udvikles et import/replikerings modul til data fra en endnu ukendt datakilde / format (offentlig instans) ... Jeg vil beskrive de enkelte forretningsgange der skal konverteres og de data/variabler der skal håndteres, men der kræves en del selvstændig tankegang, og opgaven skal til dels udvikles (ikke bare udføres :-) Nøgleord som du kender (næsten) alt til: - Functions - Stored procedures via ASP - evt. Views på sql server - Replikering / import sql server - ASP - HTML/javscript Løsningen udvikles i Oldschool ASP (ikke .net). Det er vigtigt at du har en kreativ indgangsvinkel til programmering, og at du er selvdreven. Afhængigt af løsningen af de enkelte opgaver vil der være mulighed for at deltage i den overordnede planlægning / udvikling af sitet. I løbet af et 2-4 mdr. vil der være fra ca. 30-100 times arbejde i opgaven - med meget gode muligheder for at udvide opgavemængden. Alle opgaver og al kommunikation bliver mellem dig og mig. Det er ikke nok at du har 4-5 timer om ugen til opgaven. I løbet af de næste par mdr. vil der være en del arbejde. Jeg vil lægge vægt på at kemien svinger mellem os, og vi har nogenlunde ens tilgang til løsningen af opgaver. Jeg har desuden en del andre opgaver der kan komme på tale for den rette. Send en besked hvis du er interesseret, så vil jeg vende tilbage og vi kan diskutere opgaverne via. telefon... |
Hej Frank
Det ser ikke ud til at folk falder over hinanden på denne her, ASP er måske ikke så sexet længere. Jeg er hardcore i ASP m.m, men konsulentydelser ligger lidt udenfor hvad jeg normalt laver. For at hjælpe en med-Amino kan jeg dog gøre en undtagelse. Jeg kan lægge 10+ timer om ugeb udenfor normal arbejdstid. Hvis der ikke dukker et bedre tilbud op er du velkommen til at sende mig en PM.