Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke sende mail til kunde!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoere

Jeg har en mail korrespondance med en kommende kunde, dog er hans mail blevet fuld. Så når jeg sender en mail til ham, få jeg en fejlmeddelse tilbage om at hans mail er fuld og at han ikke kan modtage min mail. 

Desvære har jeg kun hans mail, så nogle der har en ide til hvad jeg kan gøre?

Har prøvet at finde han på Krak, hvor jeg fandt 2 nummer der kunne passe på ham. Sendte en SMS til dem har dog ikke fået noget svar.

Nogle der har prøvet noget ligene?

Medstifter af WnB.dk & VPN-Byen.dk

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 21:31

Prøve ringe til de nr istedfor

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. May 11
Skrevet kl. 15:47

Har jeg prøvet idag, det ene nummer gik på svare hvor jeg lage en besked. Det andet var der ingen der tog.

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:07

Nu har du ikke oplyst kunden, men man kan være heldig hans MX-record peger et sted hen man kan ringe til, altså hvor mails bliver leveret. Følgende fremgangsmåde benyttes.

Gå i start -> Run -> Skriv cmd -> Tryk enter

Skriv nslookup -> tryk enter

skriv set type=mx -> tryk enter

Skriv domænenavn -> tryk enter f.eks test@trylledata.dk skal du skrive trylledata.dk

Så får du trylledata.dk   MX preference = 10, mail exchanger = mx-cluster-d1.one.com

Ud fra den til højre kan du se trylledatas MX-record (Altså hvor mails bliver leveret) er ved one.com, altså bliver mails leveret ved one.com, dem kan du så kontakte og se om de kan hjælpe dig med kontakt eller måske kan rette fejlen.

Men du kan også være uheldig at mx-record peger på frontbridge ved microsoft eller google som f.eks amino.dk og hvor skal man så lige kontakte aner jeg ikke.

Måske giver det noget måske ikke.. Alternativt kan du oplyse firmaet, så kan jeg da indlede en google jagt :-D

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. May 11
Skrevet kl. 16:24

Har fundet frem til via domæne at mail'en er hostet hos EnergiMidt. Har prøvet at ringe til dem de kan dog ikke hjælpe mig. 

Bliver nok nød til at vente til han har fået slettet nogle mails :(

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)