Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp til Facebook iframe app

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der en venlig sjæl herinde, der har godt styr på Facebook iframe apps, der kunne tænke sig at udveksle et par mails med mig i aften eller i morgen? :)

Det drejer sig om helt banale ting, er jeg bange for. :)

I så fald, må i meget gerne smide mig en mail på kim@b-web.dk.

Jeg har bare brug for et fingerpeg, men skulle det vise sig at være mere end det, kan det være det udmønter sig i en reel betalt opgave - jeg kan ikke lige gennemskue omfanget.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 08:12

Hej Kim,

Bare spørg her, så tager vi den Big Smile

Det er til alles gavn, at der opstår en tråd med noget snak på lidt mere krydret niveau. Generelt anbefaler jeg ikke at folk roder med iFrame apps selv, og jeg hjælper heller ikke så gerne - fordi det kræver nogle faglige forudsætninger.

LIge nu fornemmer jeg allerede, at du er fagligt funderet, så det bliver nemt for mig at guide dig i mål.

/Bigum

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:29

Hej Thomas,

Mit spørgsmål er egentlig, hvad de indledende trin er, for at kunne validere om en aktuel bruger, har klikket Like til min side, når jeg kører det i en iframe.

Jeg synes dokumentationen er lidt sparsom og forvirrende, eftersom FBML er ved at udgå, men stadig ligger derinde. Så hvis du har et par stikord eller guldkorn, som kan lede mig på rette vej, ville jeg være taknemmelig.

Jeg vil lige sige, at Facebook er ikke noget jeg gør så meget i - det er grundet en forespørgsel fra en tidligere kollega, at jeg spørger. :)

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 17:03

Kan du sætte flere ord på formålet med valideringen?

Mit gæt er at du vil checke om brugeren har liket, for at kunne servere ét slags indhold til en non-liker, og et andet til en liker?

.. altså klassisk "tryk synes godt om for at se mere.."

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)