Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Går du og drømmer om at starte din helt egen portal? så er det her du skal kigge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver til daglig handelsportalen www.industriBasen.dk og har gjort det siden 2006.

I den forbindelse undre det mig hvorfor flere ikke starter en portal op i en bestemt niche?

Grunden er nok at det koster rigtig mange penge at få programmeret et ordenligt cms system. Det skal virke 100% korrekt og kunne mange ting forskellige smarte ting.

Det vil jeg gerne lave om på.

Det cms system IndustriBasen.dk kører på kan blive dit for meget få penge.

Der er rigtig mange gode fordele i at drive en portal frem for en webshop, ja Amino er også en portal. Nedenfor kan du læse nogle af de fordele jeg elsker ved at drive en portal:

• Når man driver en portal har man intet varelager
  • Færre konkurrenter
  • Ikke en masse leverandøre man skal bestille varer hos og forhandle med
  • Du brænder ikke inde med varer der ikke kan sælges
  • Man skal ikke tage billeder og beskrive sine varer
  • Man skal ikke binde en masse penge i et varelager
  • Du er ikke afhængig af en leverandør der måske ikke kan levere varer til tiden
  • Ingen bøvl med at skulle pakke varer ind og skal sendes hver dag
  • Der er ingen retur varer
  • Ingen pakker der bliver væk med posten
  • Folk klare arbejdet for dig, de indrykker det de vil sælge, oploader billede osv
  • Der er ingen kreditkort svindel
  • Du kan arbejde hvor du vil, thailand eller hvor du ønsker
  • Der er stor avance på det man sælger, f.eks annoncer eller abonnement
  • Der er gode penge at tjene på reklame kampagner og sponsorater
  • Det er super nemt at drive en portal og kræver 10 gange mindre arbejde en på en webshop
  • Hvis du finder en god niche kan du tjene langt mere på en portal en på en webshop

På en portal som industriBasen.dk er der 4 indtægt kilder, der er adsense reklame, annonce salg, abonnement aftaler med virksomheder der indrykker annoncer tit og så kampagner med reklame.

Det cms system industriBasen.dk kører på har ca kostet 250.000kr at programmere, der er rettelser og forbedringer som er tilkommet siden 2006. Der er mange smarte funktioner som andre cms systemer ikke har.

Du kan købe cms systemet inkl 2 måneders support fra mig så du kommer godt igang og kan trække på min viden så meget du vil.

Kun 25.000kr plus moms for cms systemet, plus min snart 5 år viden og hjælp 2 måneder frem.

Skal siges der kun vil blive solgt et begrænset antal cms systemer da jeg skal have tid til dem der køber systemet. Vigtigt alt er iorden inden man får sin portal online.

Kontakt mig på 26 29 70 28 og hør nærmere om systemet.

Du spare rigtig mange penge og ikke mindst tid og du kan trække på min viden i 2 måneder så vi hurtigt kan få sat gang i din nye portal.

Du kan starte en portal med køb og salg af f. eks både, biler, motorcykler, tøj, fiskeri udstyr, jagt udstyr, mobil telefoner, tøj, ja alt hvad der købes og sælges på internettet.

Er du interesseret i dette tilbud så kontakt mig gerne på 26 29 70 28.

Mvh

Morten

Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Har du andre referencer end din egen side??

Synes det lyder meget interessant, er der mulighed for betalingsmodul i forbindelse med medlemmer der melder sig til? Hvad med designet af siden??

Mvh Morten

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 09:37

Hej Morten

Ja har andre referencer da flere aminoer har købt systemet, jeg sender dig en besked med dem så du kan se dem, vil ikke skrive dem her da jeg ikke synes det kommer andre ved at de har købt systemet.

Fortsat god dag.

Mvh

Morten

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 13:34

Da jeg ikke har mulighed for at slette indlægget hvor jeg sælger cms systemet for 25.000kr plus moms vil jeg istedet for sige at man kan kontakte mig for en ny pris da der er lavet utrolig mange forbedringer siden jeg skrev indlægget.

Fortsat god dag alle sammen :-)

Mvh

Morten

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:36

Hej Morten

Sælger du stadig systemet , kan du også sende en reference liste

Hilsen Steen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)