Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig internetbutik

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

For godt til at være sandt, maybe ;-) check selv mit tilbud. Du har måske ikke selv brug for det, men måske kender du nogen, der er interesseret.

Hilsen Michael Maardt
Forfatter til Danmarks mest solgte computerpublikation, som var verdens første edb-hæfte. Jeg var en af dem, der hjalp Martin Thorborg for mange år siden - med Internet-hæfter til hans kunder. Så ved du lidt om min baggrund, set i Amino-sammenhæng Gift

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Skrevet kl. 08:56

Jeg har rettet i konceptet (kan desværre ikke rette mit 1. indlæg i denne tråd, hm ..)

Nu er det ikke gratis, men bare billigere end de andre og lidt alternativt med bl.a. et privat lukket forum.

Hilsen Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:51

Jeg havde på et tidspunkt en løsning der hed at folk kunne få en gratis webshop mod jeg fik procenter af omsætningen, men vi lavede også alt lige fra  billeder og tekst til promovering. Metoden er brugt i Sverige, og de firmaer der rammer den kunne med et godt produkt der er noget ryk i Laver også en skilling.

Fordelen for firmaet der har shoppen e rat de får det bedste fra IT-firmaet, fordi vi også er interesseret i at tjene penge. og er der intet salg er der ingen penge til IT-firmaet.

Jeg kan godt følge dig men jeg tror ikke på den, jeg vil gætte på at de fleste lukker deres shop meget hurtigt, fordi der ikke kommer det store salg uden at man fremmer siden, men det er jo så et tillægsprodukt man kan sælge dem, men god fornøjelse med projektet.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Syntes ikke siden virker troværdigt, det hænger ikke sammen at du påstår at have så meget erfaring og så ligner din side, i bedst fald, noget en folkeskoleknægt har banket sammen i frikvarteret, dine tekster er alt for lange, dit design som sagt, siden er at for rodet og inderholder en masse mere eller mindre ubrugelig information, generelt overbeviser den side der mig om at du på ingen måde arbejder professionelt med hjemmeside ... og derfor heller ikke er kvalificeret til at levere en ydelse du udlover. (Bemærk: Det kan faktisk godt være du ér det ... så er du bare ikke særlig god til at kommunikere det)

Derudover er dine tekster håbløse, hvis ikke jeg havde set dit indlæg her var jeg smuttet igen allerede 5 linier nede i teksten.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 10:23

Held og lykke med projektet, Michael! Jeg er ikke i tvivl om, at din side rammer din målgruppe ganske udemærket.

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Skrevet kl. 10:32

Tak, Anders, rart at se dig her. Håber sandelig, at I strikker noget sammen med reseller snart, så jeg ikke behøver tage til udlandet ;-) kigger lidt paa all-inkl.com, hvor jeg var for mange år siden. De startede ligesom jer. De bor stadig i Dresden lidt uden for Berlin.

Ja, det er nok udmærket at mit design og layout ikke er så smart og fancy. Jeg har ikke travlt og jeg skal heller ikke tjene penge på det.

Jeg har allerede fået fin respons i min omgangskreds, så jeg tager et skridt ad gangen. Nu har jeg fået skrevet lidt som andre kan læse og forholde sig til.

Hilsen fra sommerlandet Cool med en USB stick, fordi min kabel forbindelse er stået af, øv.

Og tak til MOD Michael, som rettede overskrift/titel på tråden !!

Michael

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 10:36

Michael Maardt:
Tak, Anders, rart at se dig her. Håber sandelig, at I strikker noget sammen med reseller snart, så jeg ikke behøver tage til udlandet ;-)

Vi har da allerede en re-seller løsning?! Prøv lige at kontakte Patrick på pt@meebox.net (eller mig på ace@ hvis han ikke lige svarer, han er på ferie) - så får vi fundet en løsning til dig.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 12:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hvorfor bliver det nu sådan?

Så vidt jeg har forstået det har alle på Amino kæmpesucces med deres virksomheder. Det er endda sådan, kan man læse på ekspertbloggene - at desto flere der framelder sig nyhedsbrevene eller bliver gale på én - desto mere succesfuld er man. Det hedder sig at have kant. Det skulle være rigtigt godt.

Så er der godt nok nogle gamle tosser på Amino, der ikke har en skid forstand på noget. Fordi de er gamle, altså. Som mig. Der startede et webbureau i aug ´10 som på tre måneder omsatte for næsten en mill. kr. og som idag har et webbureau uden én eneste webdesigner ansat. Som så har solgt til mere end 8.000 kunder siden februar `11 

Så, hvis det er i orden med jer unge og jeres lidt midaldrende idoler indenfor SEO og IT - så prøv at åbne øjnene bare en lille bitte smule. Måske kunne i lære noget.

Det er måske ikke knæhøj karse og bred ymer længere - men pengene er vel de samme?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:
Jeg må nu konstatere, og kan måske koste mig en pause fra Amino, at jeg efterhånden er nået til den konklusion at du nok er Aminos mest ulækre og usympatiske medlem.

Skulle det ske at du får en pause, går du nok ikke glip af så meget :o)

Jeg synes der den seneste tid har været en tendens til, at tråde udvikler sig i en helt syg retning. Jeg ved ikke om moderatorerne er ude og nyde det gode vejr, eller om det bare er en ny linje. Kønt er det i hvert fald ikke.

Tilbage til topic. Jeg tror faktisk på ideen. Der er mange der gerne vil have en shop, men ikke kan betale hvad det koster. Denne model er en billig måde at komme i gang på. At jeg så ikke tror så meget på de shops der vælger denne vej, er en helt anden sag. Men selve konceptet er ikke dumt. Det kan godt være at det skulle markedsføres på en anden måde, og en masse andet. Men da det ikke er feedback trådstarter spørger efter, lader jeg det ligge her :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)