Jeg har netop færdiggjort et nyt PC-spil: Warp Arena Spillet er i øjeblikket i beta-test af 20 spillere. Det jeg søger, er en sponsor, som vil købe sig en reklameplads i spillet - det kan være 3 sekunders reklame, spilleren skal se når spillet startes. Hvis du sælger helse kunne det også være en Aloe Vera "power-up". Alt er muligt. Spillet er på engelsk, og kun få % af spillerne vil være danske. Reklamepladsen vil være at finde i den gratis version af spillet såvel som den fulde version. Den vil blive en integreret del af spillet, og vil være i spillet til evig tid. Jeg har udviklet spil i min fritid siden jeg var 13 år gammel. I dag er jeg 19 år, og først nu synes jeg at mine spil har en kvalitet, som sponsorer kan drage fordel af i forbindelse med deres markedsføring. Spillet hedder Warp Arena, og er gratis i demo-version. Fuld version koster 2,99 USD. Modsat mange andre spil, er demoversionen ikke særlig begrænset i forhold til fuld version. Både keyboard og gamepads er understøttet i spillet, og det er muligt at spille 3 personer i coop-mode. Jeg forestiller mig en sponsor, der er villig til at betale x kr pr. install. Smid evt. et bud her i tråden. Din garanti for besøgende Det endelig downloadtal er umuligt at spå om. Jeg har tidligere lavet alle disse spil: http://download.cnet.com/1770-20_4-0.html?query=menther+development&platformSelect=Windows&tag=srch&searchtype=downloads&filterName=platform%3DWindows&filter=platform%3DWindows De bedste spil, der ligger i toppen mht. downloads har jeg brugt ca. 1 måned på. Warp Arena, har jeg brugt 6 måneder på at udvikle, og jeg er selv yderst tilfreds. Beta-testerne er kommet med meget positiv feedback, der tyder på at spillet vil blive mit populæreste hidtil. Spillet kommer til at ligge på hjemmesiden www.blancgaming.com, med online highscore. (Siden er færdig, men spillet kan ikke downloades før der er fundet en sponsor) Download.com Er du interesseret, så skriv til mig, og du vil få tilsendt et link til spillet, så du kan prøve det. Alle spørgsmål er velkomne. Med Venlig Hilsen, Kent Caspersen
|
Hvorfor vil du både have sponsor og tage penge for spillet? Hvis jeg betalte for et spil ville jeg synes det var træls med reklamer?
Hvad med bare reklamer i dit demo spil fx?