Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler programmør, som klarer søgeoptimering.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Jeg har læst meget om søgemaskineoptimering osv. Og det er gået op for mig at det et rimelig avanceret, men samtidig nødvendigt arbejde.

Er det muligt at finde web-programmøre, som samtidig sørger for at siden/koden bliver søgemaskineoptimeret? Eller skal det klares selv, evt. via eksperter indenfor lige præcis det område.

På forhånd tak.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 19:52
Der er flere måder at arbejde med SEO (søgemaskineoptimering) på.

Man skal overveje hvad ens mål er og hvad budgettet rækker til selvfølgelig.

SEO er en konkurence om at ligge øverst på Google mfl. og der kan maks ligge 10 - 15 øverst - derefter bliver pladserne lidt uinteressante.

Man kan vælge at satse på få ord med høj konkurence eller en masse ord med mindre konkurrence. Og så kan man prøve at følge med i om man kan være lidt snu - og satse på nogle ordkombinationer som andre ikke har tænkt på.

SEO er en industri og der er mange om budet og der er mange meninger.

SEM er forkortelsen for Google Addwords mfl. det kan være en fordel at kombinere SEO og SEM.

Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 20:03
Tak for forklaringen :)

For at ligge blandt de øverste, så kræver det man tager højde for en del ting. Men en af tingene er da blandt andet hvordan koden er skrevet osv. Eller er det forkert?

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:13
Ja koden (HTML) er vigtig
strukturen og links mellem siderne er vigtig
men det er også vigtigt at andre linker til dig - fx er dit link i din signatur ret god, dog er der mange der konkurerer på ordene ski og snowboard kunne jeg tænke mig.
Der er meget stategi i SEO.

Det er ikke nok bare at have den rigtige HTML kode.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:27
Lige en rettelse: SEM er en forkortelse for Search Engine Marketing (Markedsføring i søgemaskiner), som bl.a. er søgemaskineoptimering og Google AdWords  :-)

Men, som Jon siger, er der mange ting at tage hensyn til, og mange måder at gøre det på... Men du kan finde mange programmører, som også tager hensyn til SEO. Vores programmører i det reklamebureau, jeg er medejer af, tager hensyn til søgemaskineoptimering. Ligeledes er vi arbejdsskadet på måden at forfatte tekster på og opbygge sidestrukturer... Så du skal være velkommen til at tage fat i os, hvis det er

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 21:21
Tak for svarene indtil videre.

Martin Fuursted: Jeg kontakter jer nok en af dagene.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:32
Bare iorden :-) Menøh, så skal du nok beslutte dig for, om det er Martin eller mig (Marcel) hos os du vil tale med hehe... Og så alligevel; Martin er i Afrik i lidt over en uge, så du må nøjes med mig...

Spøg til side; du ringer bare

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 22:58
Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 08:56
Er det virkelig muligt at skabe en stor avanceret portal, via. CMS. Jeg synes det virker lidt ligesom webbyen osv dengang. :)

Findes der eksempler på store portaler eller virksomheder, der selv har udviklet deres sider via. cms?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)