Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

domænenavn, hvad er mine rettigheder og muligheder?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

En fair pris ville være 99,- ... hvilket selvfølgelig kræver at han faktisk ikke bruger siden og faktisk bare sider på det for at side på det, det er ulovligt og hvis det var tilfældet ville domæneklagenævnet være en bedre vej.

Så i og med at han sikkert har mail på domænet som skal lægges om, så vil jeg tilbyde ham som minimum 10.000kr + evig hosting af hans nuværende mailadresser, evt. forward.

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 14:15

Om bud på 10.000 er mere eller mindre end værdien skal jeg lade være usagt, ud fra nærværende oplysninger. Men måske skulle du starte med, ud fra et marketing perspektiv, selv at vurdere, hvad domænet ville være værd for dig?

...og når du er afklaret med det spørgsmål; så prøve at forhandle med nuværende ejer ud fra dét perspektiv.

Held og lykke med det :)

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 14:24

tak for alle svar. :) det er dejligt med alle de hurtige svar man får herinde.

Jeg tror jeg vil se tiden lidt an, og se om domænet bliver ved med at være tomt. og så tage den derfra. :)

tak

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 14:43

Spørgsmålet er ganske korrekt, hvad domænet er værd for dig, og om det er nok til at friste den nuværende registrant. Jeg kan umiddelbart ikke se hvad du skulle få ud af at vente. Som Mikkel skriver, kan domæner bruges til andet end hjemmesider med unikt indhold. Du risikerer jo også at indehaveren bliver endnu mere tilknyttet domænet, og slet ikke vil af med det :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 13:42

Jeg deler absolut Kjaerbos kommentar: Vi kan selvfølgelig aldrig VIDE det, hævet over enhver sandsynlighed, men umiddelbart tror jeg heller ikke, der er nogen grund til at vente - udfra følgende betragtning:

Potentielle fordele ved at vente: Nuværende ejer bliver måske træt af at have domænet "liggende" uden at bruge det, træt af at betale for det uden at bruge det..... men han kan jo så tilgengæld se udfra denne tråd på Amino, at du har en INTERESSE i at erhverve det ;)

Potentielle fordele ved at handle nu: Der er mindre risiko for at nuværende ejer "knytter sig" til domænet, mindre risiko for at han når at komme i gang med at bruge det. Alt andet lige vil prisen formodentlig også være mindre nu.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Så må jeg hellere blande mig i debatten ...

... for "dem" der ejer domænet egear.dk ... er såmænd bare mig.

Jeg registrerede domænet tilbage i august sidste år i forbindelse med et projekt, som alligevel ikke blev til noget - helt uden relation til e-gear, som jo først blev registereret nogle måneder senere.

Jeg har endnu ikke fundet noget relevant at bruge det til, men "problemet" med Ragnar-Gwyn's henvendelse, som jeg høfligt afviste, var at den var anonym - forstået på den måde, at han blot var interesseret i at overtage det, men ikke hvorfor.

Det var så den femte eller sjette henvendelse fra personer med mere eller mindre skumle hensigter, heriblandt konkurrenter til e-gear Indifferent. Og sådan spiller klaveret alligevel ikke.

Ragnar-Gwyn, du sender mig bare en mail med dit DK-hostmaster brugerid og så er du kvit og frit et domænenavn rigere.

Så må vi se, om ikke der kan skaffes en rigtig rigtig god pris på en ny gamer-pc på knægten, når han engang får sparet sammen til en.

Venlig hilsen
Ole

PS. Ragnar-Gwyn, du står ikke selv som fuldmægtig på e-gear.dk - kan det være rigtigt?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Fra  db web ApS Skrevet kl. 15:18

Ole Thorup:

Ragnar-Gwyn, du sender mig bare en mail med dit DK-hostmaster brugerid og så er du kvit og frit et domænenavn rigere.

Så må vi se, om ikke der kan skaffes en rigtig rigtig god pris på en ny gamer-pc på knægten, når han engang får sparet sammen til en.

Ole Thorup - du er sq en guttermand!

Jeg har smidt en mail til dig, og tilbud skal du nok få :)

Tak for din henvendelse :)

Ole Thorup:
PS. Ragnar-Gwyn, du står ikke selv som fuldmægtig på e-gear.dk - kan det være rigtigt?

Som jeg også skriver i mailen, har jeg overtaget shoppen, så det hele er ikke rykket over i mit navn endnu :)

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 00:04

Ole Thorup: Det tager jeg s... hatten af for!!! Du har min dybeste respekt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Fra  db web ApS Skrevet kl. 13:07

Lars Grove Mortensen:
Ole Thorup: Det tager jeg s... hatten af for!!! Du har min dybeste respekt.

Jeg kan også kun sige pæne ord om den gæstus :)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)