Webshoppen Http://www.statements.dk sælges. Der sælges pt tshirts. Shoppen er 100% fungerende med betalingsaftaler m.m. Mail til info@statements.dk for mere info. |
Webshop sælges.
Anders |
|
Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!
Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk
Hej Tina. Dandomain shop og standard HTML. Er det svar nok eller er du noget du kunne tænke dig uddybet? Mvh Rune |
|
www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel
|
www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel
Beklager det sene svar, men har været ude og rejse og uden kontakt til internettet. (lidt af et mareridt ;)) Trøjerne køber jeg, hvis det er små mængder, pt hos en leverandør i Jylland. Jeg har dog kontakter i bl.a. Pakistan og Tyrkiet, der kan levere store mængder trøjer til en meget billig pris. Avancen afhænger jo helt af trøjen og af det antal du køber hjem. Trøjer med meget tryk, eller mange farver der naturligvis mere kostbare at fremstille. En typisk tshirt med 3 farver og et stor tryk på brystet købt i små kvantiteter hos en dansk leverandør vil måske koster omkring 20-50 kr ex moms. Som sagt meget afhængigt af trykket. |
Fantastisk flot shop. Håber du snart får den solgt |