Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har gået længe med en tanke om at outsource lager og pakning af min webshop til et andet europæisk land. Da jeg pt. ikke føler mig konkurrence dygtigt til at kunne konkurrere i udlandet pga. meget restriktive danske regler.

Jeg have tænkt at bevarer mit firma i Dk som kundeservice, salgsorganition og produkt udvilkling. Og så få en udenlandsk partner til at sende og pakke produkterne.

Er der nogen der kan se nogle ulemper ved det eller er der noget jeg skal være opmærksom på. Hvordan gør man f.eks. mht. dankort.

Tror i kunderne vender ryggen fordi de skal vente 5 dage på pakken? Eller fordi den bliver sendt fra et andet land?
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 14:24

Jeg vil mene at du naturligvis har ansvaret for produktet.

Ellers tror jeg ikke der er de store problemer med den løsning, større virksomheder som f.eks. IBM har nogle gange sendt direkte til os fra Irland.

Det største problem kan være de 5 dage. Jeg elsker netop internettet fordi jeg kan bestille om eftermiddagen og have det næste dag.

Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Server overvågning og diagnosticering. Nu med gratis prøveperiode!
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:02
Tak René fordi din feedback. Problemet er at jeg skal tilpadse min produkter efter dansk lov. Men så er produktet pludselig ikke konkurrence dygtigt i udlandet hvor de ikke har så strikse regler. Og det vil være for dyrt at lave to udgaver af hvert produkt. Men samtidigt er firmaet kerne jo Danmark. Det er lidt lige som TV3 som sender fra England. For at kunne sende flere reklamer og sende reklamer som ikke er lovlige at sende på en dansk kanal som TV2.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)