Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Laseroperation af øjne?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'r

Fandt en lignende tråd herinde fra 2010 men jeg prøver lige igen :)

Er der nogen af jer der har erfaring med laseroperation af jeres øjne ?  jeg har hørt mange gode historier både af folk der er blevet opereret i DK og i Tyrkiet.  Men jeg er stadig skeptisk!  det er jo mine ØJNE!

Nogle der kender det tyrkiske firma der gør det?  og har i en ide om hvad den samlede pris er?

Jeg har også hørt man kan få det lavet i Sverige til billige penge nogen der ved noget mere om det?

Håber i kan hjælpe mig med at træffe denne svære beslutning.

Mvh Kim Raufort

Fra Haderslev
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 08:52

Hej Kim!

Personligen bär jag fortfarande glasögon, och har haft samma tankar som du. Dock känner jag ett par i min bekantskapskrets som har vågat ta steget full ut. De gjorde sina ögonlaserbehandlingar hos ett företag som heter GodtSyn (www.godtsyn.dk). De opererar även i Sverige och där heter de GodSyn (www.godsyn.se).

Mina bekantas erfarenheter är bara positiva och de menar att det var värt varenda krona de har lagt ut. Själv tycker jag att priserna kanske inte är de lägsta precis.

Ha en fortsatt bra dag

Stefan Kalmar

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:55

Hej Kim

Jeg følger med i din tråd her, for sider med samme tanke hvor jeg godt kan følge dig, jeg er selv temlig skeptisk.

Men dog en tidliger chef jeg har haft havde en god oplevelse med det, men som du også siger "det er jo mine ØJEN" så er stadig skeptisk og derfor følger tådens svar.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 09:10
Jeg følger også med her. Jeg er egentlig ikke sånskeptisk, da jeg kun har hørt godt om det. Min faster fik foretaget operationen og er fuldt ud tilfreds. Jeg skal dog igang med at spare op inden længe - de burde lave en afdragsordning, så man kunne få foretaget behandlingen og så betale af i rater der er sammenlignelige med et kontaktlinseabomnement. Mon ikke det kunne trække mange nye kunder?
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:12

Er faktisk ret sikker på jeg har set sådan en butik ved togstasionen i Aarhus der ligger lige overfor, mener det koster like 400 kr eller sådan noget pr. mdr. over en 4-5år tror jeg nok det er, men er i værtifald sikker på at jeg har set en butik der tilbyder det kan dog ikke lige helt huske betalings perioden! :D

Tilmeldt 17. Jun 06
Indlæg ialt: 70
Fra  StrongMind Skrevet kl. 09:21

Hejsa

Jeg fik fikset mine øjne for en del år siden efterhånden hos HAMLET på Frederiksberg. Det gik uden problemer både før, under og efter operationen - dette på trods af at jeg er en "kælling" når det handler om mine øjne - ingen må komme for tæt på dem :)

Det var en utrolig fornemmelse at kunne se allerede på vejen hjem når jeg har haft mere end minus 6 på begge sine øjne så længe jeg kan huske!

Personligt ville jeg aldrig vælge at få det gjort i udlandet. Tænk blot tanken om at der sker et eller andet som kræver tilsyn af en læge. Så er der altså langt til Tyrkiet! OG så hele spørgsmålet om kommunikation - den foregår altså bedst når 2 personer taler sammen på deres modersmål :)

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 11:26

Hejsa Jonas,

Tak for dit svar.  Jeg er glad for dit positive resultat.

Jeg har læst i en anden tråd at HAMLET ikke havde det nyeste udstyr og at de kun lavede laseroperationer hver 14. dag - det bekymrede mig lidt - Er det noget du kan bekræfte?

Kan du huske hvad du ca. kom af med ialt?

Mvh Kim Raufort

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40

Jeg har selv fået opereret mine øjne i Tyrkiet og det er den bedste investering jeg har gjort for mig selv. Jeg var afsted med Eyetravel.dk som nu er overtaget af en lidt større spiller på markedet. Men de er stjernedygtige og næste morgen så jeg 100% klart. En god ide er at ta en med man kender. Prisen dengang var 16 for begge øjne inkl. ophold og operation. http://www.eyetravel.dk/

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:50

Jeg fik det gjort i oktober 2007, og har på ingen måde fortrudt det. Selve operationen tog mindre end 10 minutter. Jeg fik det gjort hos Vårda Øjenklinik i Malmø, og gik til eftercheck i deres lokaler i Bredgade, Kbh. Super service og meget flinke til at oplyse om forløbet. Det kostede dengang 20.000 DKK for begge øjne - kanske det er blevet billigere siden.

En kammerat fik det gjort i Tyrkiet og han var meget tilfreds. Dog er han begyndt at blive nærsynet igen.

Tilmeldt 17. Jun 06
Indlæg ialt: 70
Fra  StrongMind Skrevet kl. 14:35

Tror bestemt de laver mange flere, men ved det da ikke med sikkerhed. Det var meget prof med øjenlæger til før, under, efter check etc etc. Kan huske lægen hed Jannik og han var så vidt jeg undersøgte en af de absolut førende på sit felt.

Men som med alt andet så besøg Hamlet og nogle af de andre udbydere og dan dig dit eget indtryk.

Pris...hmmm kan ikke huske da det er længe siden ;)

http://www.euroeyes.dk/

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)