Hejsa Amino'r Fandt en lignende tråd herinde fra 2010 men jeg prøver lige igen :) Er der nogen af jer der har erfaring med laseroperation af jeres øjne ? jeg har hørt mange gode historier både af folk der er blevet opereret i DK og i Tyrkiet. Men jeg er stadig skeptisk! det er jo mine ØJNE! Nogle der kender det tyrkiske firma der gør det? og har i en ide om hvad den samlede pris er? Jeg har også hørt man kan få det lavet i Sverige til billige penge nogen der ved noget mere om det? Håber i kan hjælpe mig med at træffe denne svære beslutning. Mvh Kim Raufort |
Hej Kim!
Personligen bär jag fortfarande glasögon, och har haft samma tankar som du. Dock känner jag ett par i min bekantskapskrets som har vågat ta steget full ut. De gjorde sina ögonlaserbehandlingar hos ett företag som heter GodtSyn (www.godtsyn.dk). De opererar även i Sverige och där heter de GodSyn (www.godsyn.se).
Mina bekantas erfarenheter är bara positiva och de menar att det var värt varenda krona de har lagt ut. Själv tycker jag att priserna kanske inte är de lägsta precis.
Ha en fortsatt bra dag
Stefan Kalmar